۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۵۳

حسین عسگری تاکید کرد:

داوران در هفته پایانی لیگ دسته اول عملکرد خوبی داشتند

داوران در هفته پایانی لیگ  دسته اول عملکرد خوبی داشتند

رئیس دپارتمان کمیته داوران فدراسیون فوتبال از عملکرد داوران در هفته پایانی رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عسگری درباره عملکرد داوران در هفته پایانی رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به مسابقات هفته پایانی لیگ دسته اول که بسیار حساس بود و گزارشاتی که از سوی ناظران مسابقات لیگ دسته اول در اختیار دارم، داوران به خوبی قضاوت کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: باتوجه به فشردگی بازی‌های لیگ دسته اول و برتر که به فاصله یک روز برگزار شد، داوران قضاوت خوبی داشته و معتقدم عملکردشان جای تقدیر دارد زیرا لیگ برتر نیز هفته‌‌های پایانی‌ خود را پیش رو داشته و آخرین دیدارهای لیگ دسته اول نیز برگزار شد و داوران در بازی‌های فوق عملکرد بسیار خوبی را داشتند.

رئیس دپارتمان کمیته داوران افزود: هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر نیز 22 فروردین‌ماه برگزار می‌شود و امیدوارم با قضاوت خوب داوران، این دوره از لیگ نیز به پایان برسد.

عسگری همچنین گفت: در بازی‌هایی که حساسیت بالایی ندارد هم از داوران جوانتر استفاده خواهیم کرد تا پشتوانه‎‌سازی برای آینده داوران در دوره‌های آتی لیگ باشد.
 

کد خبر 2267425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha