۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۴۹

انجام قرعه‌کشی مسابقات پایانی دسته اول؛

پیکان میزبان بازی رفت پلی‌آف شد/ انجام فینال در مسجد سلیمان

پیکان میزبان بازی رفت پلی‌آف شد/ انجام فینال در مسجد سلیمان

طبق قرعه کشی دیدارهای فینال و پلی‌آف لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان به عنوان میزبانان دیدارهای فینال و پلی‌آف این مسابقات شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه‌کشی دیدارهای فینال و پلی‌آف لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور  امروز در محل روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزارشد که در این مراسم با توافق نمایندگان باشگاه‌های صدرنشین گروه‌های دوگانه و کمیته مسابقات سازمان لیگ، مقرر شد قهرمان این دوره در یک بازی مشخص شود.

سپس قرعه کشی تیم میزبان بازی نهایی بین تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد برگزار شد و بر این اساس مسجد سلیمان به عنوان شهر میزبان این مسابقه انتخاب شد.

همچنین با اعلام کمیته مسابقات مقررشد این بازی در صورت تساوی 2 تیم در وقت قانونی، وقت اضافی نداشته باشد و برنده بازی در ضربات پنالتی مشخص شود. در این بازی پدیده با پیراهن، شورت و جوراب قرمز و تیم نفت مسجد سلیمان با پیراهن زرد، شورت آبی و جوراب زرد بازی خواهند کرد.

در ادامه این قرعه کشی تیم فوتبال پیکان تهران به عنوان تیم میزبان بازی رفت پلی‌آف لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مقابل سیاه جامگان انتخاب شد. بازی رفت مرحله پلی‌آف روز دوشنبه  25 فروردین‌ماه و بازی برگشت روز شنبه 30 فروردین‌ماه در شهر مشهد برگزار می‌شود.

بر پایان این گزارش، قرعه کشی تعیین تیم میزبان دیدار پلی‌آف نماینده  لیگ دسته اول و لیگ برتر نیز روز یکشنبه 31 فروردین‌ماه در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

دیدار نهایی این فصل فوتبال جام آزادگان روز پنجشنبه 28 فروردین‌ماه در شهر مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

کد خبر 2267633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha