۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱

مدیرعامل باشگاه مسجد سلیمان؛

مشکلی برای میزبانی در لیگ برتر نداریم/ هدفمان حفظ کادر فنی است

مشکلی برای میزبانی در لیگ برتر نداریم/ هدفمان حفظ کادر فنی است

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان با اشاره به امکانات سخت افزاری این باشگاه گفت: امکانات ما به گونه‌ای نیست که نتوانیم بازی‌های خانگی خود را برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم پیرامون در خصوص برنامه‌های این باشگاه برای حل مشکلات ورزشگاه نفت مسجد سلیمان بیان کرد: ما در جلساتی که در فدراسیون فوتبال داشتیم نظرات مسئولان را شنیدیم و در اولین فرصت نظرات مسئولان مربوطه شهر را درباره کاستی‌ها دریافت می کنیم و مطمئن باشید که مشکلات را قبل از شروع لیگ برتر رفع می‌کنیم.

وی افزود: مشکلات ما محدود است و به گونه‌ای نیست که نتوانیم در شهر خود میزبانی کنیم. از هتل شهر انتقاداتی مطرح شده که در خصوص هتل باید بگویم که تیم تراکتورسازی در شهر ما حضور پیدا کرد و نه از هتل و نه از زمین ناراضی نبودند و اعتراضی وجود نداشت. بنابراین می‌توانیم در لیگ برتر نیز میزبانی تیم‌های دیگر را بر عهده داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که در فصل آینده از کادر فعلی تیم استفاده می‌شود تصریح کرد: سعی ما این است که حداکثر استفاده را از بازیکنان و کادر فنی بهره بگیریم. برنامه‌ای که داریم این است که بازیکنانی را جذب کنیم که در لیگ برتر بتوانند بدرخشند.

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد در خصوص اینکه آیا لیگ یک فوتبال سالم بود، گفت: تیم نفت امسال بازی‌های جوانمردانه‌ای را برگزار کرد و اگر مشکلاتی وجود داشت باید مسئولان بیشتر از گذشته به  آن توجه کنند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

کد خبر 2268244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha