۲۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۵۱

منصور ابراهیم‌زاده:

امیدوارم همه بازی‌ها جوانمردانه انجام شود

امیدوارم همه بازی‌ها جوانمردانه انجام شود

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با تاکید براینکه امیدوار است همه دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر با مردی و مردانگی انجام شود، گفت: بنده چه امسال و چه سال‌های پیش، در هر تیمی که بوده‌ام، فوتبالی جوانمردانه را ارائه کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان که ظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این آخرین مسابقه ما محسوب می‌شود و امیدوارم در آن حوادثی منطقی رقم بخورد. همچنین همه دیدارها با مردی و مردانگی انجام شود.

وی اضافه کرد: در این چند روز سوالات زیادی از من در خصوص بازی با ذوب‌آهن شده است. بنده چه امسال و چه سال‌های پیش، حتما این کار را انجام دادم و با جوانمردی مقابل حریفانم قرار گرفتم. همیشه و در هر تیمی که بوده‌ام، فوتبالی جوانمردانه را ارائه کردم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه ذوب‌آهن تیمی بزرگ و همیشه قابل احترام است، تاکید کرد: مسیری که راه‌آهن طی کرده، موفقیت آمیز بوده است و اگر بخواهیم بدون حب و بغض راجب راه‌آهن صحبت کنیم، باید بگوئیم بازی‌های قابل قبولی را از خود ارائه کردیم و در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی را کسب کردیم و تلاش خواهیم کرد در بازی آخر نیز نتیجه‌ای مطلوب را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ابتدای فصل فکر می‌کردید در چنین رتبه‌ای قرار بگیرد؟، اظهار کرد: هرکسی در ابتدای فصل برنامه و هدفی را برای تیمش دارد. همه دنبال این هستند که در بالای جدول جای داشته باشند.

ابراهیم‌زاده همچنین تاکید کرد: در ابتدای فصل دنبال هاشم بیگ‌زاده، سعید دقیقی، محمد قاضی و سیدمهدی سیدصالحی بودیم که متاسفانه نتوانستیم آنها را جذب کنیم، هرچند با جوانان‌مان موفق بودیم. البته ما شروع خوبی در لیگ نداشتیم ولی خوشحالم پایان‌مان خوش بود و امیدوارم با شیرینی لیگ را تمام کنیم.

وی در مورد سامان آقازمانی و مصاحبه‌ای که علیه او انجام داده‌ بود، تاکید کرد: من انتخاب درستی در آن بازی انجام دادم. آیا آنهایی که مقابل پرسپولیس به میدان رفتند، بازی بدی را از خود ارائه کردند. بعد از اینکه من ارنج را برای بازی آماده کردم، با آقازمانی صحبت کردم زیرا مدام می‌گفت انگیزه زیادی برای این بازی دارم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن ادامه داد: من هم نیتم این بود که اگر مقابل پرسپولیس جلو بی‌افتیم از آقازمانی به عنوان یک هافبک جنگنده و خوب در میانه میدان استفاده کنم. اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که این اتفاق نیفتاد.

وی اضافه کرد: باید به شما بگویم پیش از بازی با این بازیکن صحبت کردم و توضیحات لازم را به ایشان دادم. سامان از اتاقم خارج شد و به من اس ام اس داد که به شما اعتماد دارم زیرا بهترین تصمیم را می‌گیرید و من تابع شما هستم.

ابراهیم‌زاده همچنین گفت: اما نمی‌دانم چرا آقازمانی بعد از مسابقه این صحبت‌ها را مطرح کرد. چرا در خصوص بازی کردن عظیمی، شیرازی و علیپور از من سوال نکردید. چرا نگفتید من از این جوانان استفاده کردم و تنها به مساله آقازمانی می‌پردازید.

کد خبر 2267930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha