۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۱۷

پس از نشست با رئیسی‌کیا؛

ابراهیم‌زاده به همکاری خود با راه‌آهن پایان داد

ابراهیم‌زاده به همکاری خود با راه‌آهن پایان داد

سرمربی فصل پیش تیم فوتبال راه‌آهن پس از نشست صبح امروز با مدیرعامل باشگاه، به همکاری خود با این تیم پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده صبح امروز دوشنبه به باشگاه‌ راه‌آهن رفت و در نشست با صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل و رستم زندی معاون اجرایی باشگاه در خصوص آخرین وضعیت تیم و امکان ادامه همکاری با همدیگر صحبت کردند.

در این نشست منصور ابراهیم‌زاده اعلام کرد خیلی از بازیکنان شرط تمدید قرارداد و ماندن در تیم راه‌آهن را تسویه حساب کامل اعلام کرده‌اند که این مساله کاملا نامشخص است.

سرمربی فصل پیش تیم فوتبال راه‌آهن همچنین تاکید کرد که وضعیت مالک و مدیریت باشگاه نامعلوم بوده و بودجه برای بستن تیم برای لیگ چهاردهم وجود ندارد، به همین دلیل ارائه برنامه جهت تداوم حضور در تیم راه‌آهن برایش امکان پذیر نیست.

ابراهیم‌زاده که پیشنهاد جدی از باشگاه‌های دیگر هم دارد، پس از این صحبت‌ها از مدیران باشگاه راه‌آهن خداحافظی کرد و به همکاری خود با این باشگاه تهرانی پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از دستگیری بابک زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن، 3 ارگان برای خرید امتیاز این باشگاه وارد عمل شده‌اند که هنوز مذاکرات برای واگذاری سهام این باشگاه تهرانی به مالک جدید نهایی نشده است تا وضعیت این باشگاه برای حضور در لیگ چهاردهم کاملا نامشخص باشد.

 

کد خبر 2285671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha