۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴

پس از انتخاب علی شجاعی؛

شانس بالای ابراهیم‌زاده برای هدایت تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ چهاردهم

شانس بالای ابراهیم‌زاده برای هدایت تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ چهاردهم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درحالی قرار است روز 20 اردیبهشت‌ماه انتخاب شود که شانس منصور ابراهیم‌زاده بیش از دیگر گزینه‌ها خصوصا فیروز کریمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، وضعیت سرمربی فصل آینده تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که با دو پیروزی برابر داماش و راه‌آهن در دو هفته پایانی لیگ برتر، توانست با 29 امتیاز و تفاضل گل بهتر از فجرسپاسی، سهمیه خود در این مسابقات را حفظ کند، هنوز مشخص نیست.

این اتفاق درحالی رخ داده که حدود 23 روز از پایان لیگ سیزدهم گذشته است، مسابقاتی که این تیم با هدایت فیروز کریمی بقایش در لیگ برتر را قطعی کرد، اما هنوز مشحص نیست این مربی در ذوب‌آهن می‌ماند و یا مربی دیگری انتخاب خواهد شد.

درحال حاضر از دو گزینه به نام‌های منصور ابراهیم‌زاده و فیروز کریمی به عنوان سرمربیان فصل آینده ذوب‌آهن نام برده می‌شود که با توجه به انتخاب علی شجاعی به عنوان سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن، احتمال انتخاب منصور ابراهیم‌زاده بیشتر شده است.

طبق اخبار واصله، قرار است مراسم معارفه سرمربی فصل آینده تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان روز شنبه 20 اردیبهشت‌ماه برگزار شده و در نشستی خبری در روز سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه مراسم معارفه مربی جدید ذوب‌آهن انجام می‌شود.

البته با اعلام سعید آذری 4 گزینه در فهرست مربیان مدنظر باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای فصل آینده قرار دارد که یکی از آنها خارجی است. مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر، با تائید این موضوع گفت: بررسی روی گزینه‌های هدایت تیم ذوب‌آهن در لیگ چهاردهم ادامه دارد و  سرمربی  تیم 20 اردیبهشت‌ماه معرفی می‌شود.

کد خبر 2284281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha