۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۱۳

واحدی:

ایران با داشتن دانش صلح آمیز هسته ای پیشگام و الگویی برای دیگر کشورها خواهد بود

ایران با داشتن دانش صلح آمیز هسته ای پیشگام و الگویی برای دیگر کشورها خواهد بود

دامغان – خبرگزاری مهر: یک کارشناس امور سیاسی با بیان اینکه ایران با داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای پیشگام و الگویی برای دیگر کشورها خواهد بود گفت: دشمنان ما از این موضوع بیمناک و ناراحتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی واحدی صبح جمعه در جمع دانشجویان دانشکده بهداشت دامغان که با عنوان نشست بصیرتی برگزار شده بود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به هژمونی و سلطه استکبار و امریکا در ایران پایان داد.

وی افزود: از ابتدایی ترین ماه ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امریکا در صدد براندازی این نظام برآمد و اقدامات فراوانی در این راه انجام داد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه تحریم ها اهرم فشار دشمنان برای ضربه زدن به ایران بود اظهار داشت: آخرین پازل دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران همین تحریم ها بود که ما به لطف خدا توانستیم و خواهیم توانست این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

واحدی با یادآوری اینکه اسلام واقعی همیشه خار چشم دشمنان بوده است خاطرنشان ساخت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خاطر داشتن همین اسلام ناب مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه ما هیچگاه به دنبال صلاح هسته ای نبوده و نیستیم یادآور شد: دشمنان ما هم این را می دانند و تحریم های آنان حتی قبل از مسائل هسته ای از سال های قبل وجود داشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه با تاکید به اینکه غرب و امریکا هنوز به بخشی از تعهدات خود طبق توافقنامه ژنو عمل نکرده اند گفت: بخشی از رفع تحریم ها باید در تحریم های بانکی و نفتی انجام می شد که هنوز عملی نشده است.

در پایان این نشست بصیرتی دانشجویان حاضر سوالات و نظرات خود را پیرامون مسائل روز کشور بیان کردند.

این نشست بصیرتی از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه های دامغان با همکاری بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 2268342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha