۲۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹

برپایی مسابقه وبلاگ‌نویسی در آستانه اجلاس جهانی صدا

برپایی مسابقه وبلاگ‌نویسی در آستانه اجلاس جهانی صدا

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا اعلام کرد: معاونت صدای رسانه ملی برای ایجاد بستر رقابتی و بهره‌مندی از نظرات مخاطبان مسابقه وبلاگ نویسی رادیویی با نام «رادیو نوشت» برگزار می‌كند.

علی اکبر خدابخش رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی رادیویی با عنوان «رادیو نوشت» خبر داد.

وی افزود: موضوع اصلی این مسابقه «رادیو، رسانه دیروز، امروز و فردا» است و علاقمندان می‌توانند درباره موضوعات فرعی چون معرفی رادیو، معرفی شبکه‌های رادیویی، معرفی برنامه‌ها، وبلاگ های هواداران شبکه‌ها یا برنامه‌ها، پوشش اخبار رادیو و برنامه‌‌های رادیویی و نقد برنامه‌های رادیویی در این مسابقه شرکت کنند.

خدابخش درباره اهداف برگزاری این جشنواره تاکید کرد: این مسابقه با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های چند رسانه‌ای در بالا بردن انگیزه‌های مشارکتی مخاطبان برگزار می‌شود تا با ایجاد یک بستر رقابتی زمینه برای خلق ایده‌های نو و خلاقانه فراهم شود.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا خاطرنشان کرد: در عصر حاضر که وبلاگ‌ها با ایجاد یک شبکه مجازی توانسته‌اند بخش عمده‌ای از فعالیت‌های کاربران اینترنتی را به خود اختصاص دهد، با ایجاد یک پل ارتباطی بین فضای مجازی و رادیو می‌توان بستری نو برای ایجاد ارتباط بین رسانه و مخاطبان ایجاد کرد.

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره جهانی صدا برگزاری چنین مسابقاتی را حلقه ارتباطی مخاطبان و رادیو عنوان و تصریح کرد: این فضای رقابتی یک پایگاه و حلقه ارتباطی بین مخاطبان و رادیو فراهم می‌کند و از این طریق ضمن آشنایی مخاطبان با رادیو زمینه برای آشنایی مخاطبان با جشنواره‌ها و مسابقه‌های رادیویی نیز فراهم می‌شود.

مخاطبان رادیو و علاقمندان به شرکت در این مسابقه رادیویی می‌توانند از 20 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه 1393 نشانی وبلاگ خود را به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.radiofestival.ir  ارسال کنند.

آثار ارسال شده از 10 تا 15 اردیبهشت ماه 1393 مورد ارزیابی قرار گرفته و اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد.

کد خبر 2268712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha