۲۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۵۷

امیر سرتیپ عربلو عنوان کرد:

ایران لقمه گلوگیری برای دشمنان است

ایران لقمه گلوگیری برای دشمنان است

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور گفت: دشمنان باید بدانند ایران برای آنها لقمه گلوگیری است که موجب مرگ آنها خواهد بود و ایران هیچگاه مستعمره هیچ کشوری نبوده و نیست و مردم ایران روحیه استکبار ستیز دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور ، پیش از ظهر شنبه در نشستی خبری با اصحاب رسانه به مناسبت 29 فروردین؛ سالروز ارتش، اظهار داشت: امروز یکی از مولفه های قدرت ملی انسجام ملی است و مشام اراده و میزان وفاداری مردم به نظام است.

امیر سرتیپ سعید عربلو با بیان اینکه ابرقدرت ها و آمریکا فقط از تجهیزات نظامی ما نمی ترسند، گفت: آنچه موجب رعب و وحشت آمریکاست، اراده وانسجام ملی مردم ایران در دفاع از کشور و نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: آنها می دانند در صورت حمله به ایران با دفاعی غیر قابل تصور روبرو خواهند شد که این دفاع با ایثارجان و مال تا تنبیه متجاوز صورت خواهد گرفت و در اثبات این ادعا می توان به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد که با وجود تمام مشکلات وکمبودها و تجهیزات به این امر نائل شدیم.

عربلو ادامه داد: آمریکا از شرکت مردم در مراسم های مختلف دینی از جمله، نماز جمعه، اعتکاف و مناسبات مختلف مذهبی هراس دارند و در برآیند قدرت ایران، تحلیگران و نخبگان زبده آنها از برخورد نظامی با ایران آنها را منع می کنند.

جانشین قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش، در ادامه ایران را دروازه آسیای میانه ذکر کرد و گفت: ایران دارای ذخائر نفتی و معدنی بسیاری است و دشمنان باید بدانند ایران برای آنها لقمه گلوگیری است که موجب مرگ آنها خواهد بود و ایران هیچگاه مستعمره هیچ کشوری نبوده و نیست و مردم ایران روحیه استکبار ستیز دارند و نظام جمهوری اسلامی در دست یابی به دستاوردهای گوناگون در تقابل با غرب همیشه پیروز بوده است.

جانشین فرماندهی قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور در پایان افزود: امروز ایران دارای قدرت نظامی بالایی است و هر زمان کشور مورد تهدید قرار گیرد با قدرت ایمان و استفاده از توان نظامی به دفاع از کشور خواهد پرداخت.

کد خبر 2269053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha