۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱:۴۶

نیمه نهایی جام حذفی انگلیس؛

آرسنال با درخشش فابیانسکی به فینال جام حذفی انگلیس رسید

آرسنال با درخشش فابیانسکی به فینال جام حذفی انگلیس رسید

تیم فوتبال آرسنال با شکست ویگان در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به فینال این رقابتها راه یافت تا در آستانه کسب نخستین جام خود بعد از 9 سال قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه ومبلی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس مقابل ویگان به میدان رفت که تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی ابتدا یوردی گومز در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی برای ویگان گل زد اما پر مرته ساکر مدافع آلمانی آرسنال در دقیقه 82 نتیجه را برای توپچی ها به تساوی کشاند. بازی در طول 90 دقیقه با تساوی به پایان رسید تا کار به دو وقت اضافی 15 دقیقه ای کشیده شود.

در وقت های اضافی هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا ضربات پنالتی سرنوشت تیم صعود کننده فینال را مشخص کند. در ضربات پنالتی درخشش لوکاژ فابیانسکی باعث شد آرسنال با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود.

آرسنال با صعود به فینال در آستانه کسب نخستین جام خود از سال 2005 تا به حال قرار گرفته است. توپچی ها در دیدار فینال باید به مصاف برنده جدال هال سیتی و شفیلد یونایتد بروند. دیدار شفیلد یونایتد و هال سیتی یکشنبه در ومبلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2269368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha