۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷

صبری با مهر مطرح کرد:

مرضیه برومند دبیر چند دوره جشنواره تئاتر عروسکی بماند

مرضیه برومند دبیر چند دوره جشنواره تئاتر عروسکی بماند

سرپرست گروه تئاتر «یاس تمام» با ابراز خرسندی از انتخاب مرضیه برومند به عنوان دبیر جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک به حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی پیشنهاد داد این هنرمند با سابقه برای حداقل 2 دوره دیگر جشنواره نیز به عنوان دبیر انتخاب شود.

زهرا صبری که پیش از این و نسبت به فراخوان و نحوه برگزاری دوره‌ گذشته جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک معترض بود، درباره وضعیت پانزدهمین دوره این جشنواره و حضور مرضیه برومند به عنوان دبیر این دوره به خبرنگار مهر گفت: بعد از گذشت چهار سال و قهری که با جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک داشتم، در حال حاضر از حضور خانم مرضیه برومند به عنوان دبیر جشنواره پانزدهم بسیار خوشحال هستم. حضور خانم برومند باعث شد تا آزادی و انتخاب مسیر و طرح برای هنرمندان تئاتر عروسکی جهت حضور در جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک، مورد توجه قرار گیرد. البته این آزادی حق هنرمندان تئاتر عروسکی است که متأسفانه در دوره گذشته جشنواره نادیده گرفته شد.

وی درباره حضور خود با اثری نمایشی در پانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک یادآور شد: با حضور خانم برومند با جشنواره تئاتر عروسکی آشتی کردم اما به دلیل زمان کمی که تا برگزاری جشنواره مانده گمان نکنم که بتوانم اثری را برای حضور در جشنواره تولید کنم. اما از همین‌جا اعلام می‌کنم که برای هر گونه همکاری و کمک به خانم مرضیه برومند در خدمت هستم. امیدوارم این جشنواره با همکاری هنرمندان تئاتر عروسکی هر چه بهتر و آبرومندتر برگزار شود.

این کارگردان شناخته شده تئاتر عروسکی با اشاره به کارنامه کاری مرضیه برومند در عرصه سینما و تلویزیون، گفت: نتیجه و خروجی آثار خانم برومند حاکی از کارگردانی منضبط و مؤثر این هنرمند با سابقه است و این کارنامه کاری من را به برگزاری جشنواره‌ای کم ایراد در عرصه تئاتر عروسکی امیدوار می‌کند.

صبری با اشاره به انتخاب و معرفی برومند به عنوان دبیر جشنواره پانزدهم تئاتر عروسکی تهران - مبارک تنها 6 ماه مانده به برگزاری جشنواره، تأکید کرد: خانم برومند کار خطیری را قبول کرد زیرا پذیرفتن دبیری جشنواره‌ای بین‌المللی که صدمه نیز دیده آن هم تنها 6 ماه مانده به زمان برگزاری آن، کار بزرگی است.

سرپرست گروه تئاتر «یاس تمام» معتقد است با توجه به توانایی مرضیه برومند به عنوان چهره‌ای تأثیرگذار در عرصه هنر، جامعه تئاتر عروسکی می‌تواند امیدوار باشد که قول‌های عملی نشده نظیر راه‌اندازی موزه و سالن تئاتر عروسکی و بهبود وضعیت اجرای عمومی آثار تئاتر عروسکی، به نتیجه برسند.

کارگردان نمایش‌های «زمین و چرخ» و «تا یک بشمار» خطاب به حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی پیشنهاد داد: آقای طاهری برای اینکه خانم برومند بتواند برنامه ریزی مدنظر خود را جهت برگزاری هر چه بهتر جشنواره تئاتر عروسکی داشته باشد، او را حداقل به عنوان دبیر 2 دوره بعدی جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک معرفی کنید.

صبری حضور مرضیه برومند را به عنوان دبیر جشنواره پانزدهم تئاتر عروسکی باعث خشنودی و ایجاد شور و نشاط در بین خانواده تئاتر عروسکی دانست.
 

کد خبر 2270441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha