۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۲۲:۵۹

شریفی پس از گلزنی مقابل السد:

راه بزرگان سپاهان را ادامه می‌دهم/ می‌خواهم به الهلال هم گل بزنم

راه بزرگان سپاهان را ادامه می‌دهم/ می‌خواهم به الهلال هم گل بزنم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم جوان تیم سپاهان گفت: من تلاش می‌کنم که راه بازیکنان بزرگ سپاهان که هیچ گاه دچار غرور نشدند، را ادامه بدهم و برای تیمم همچنان موثر باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شریفی شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل السد قطر و دوبار گلزنی برای تیم اصفهانی در این بازی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تنها می‌گویم که خدا را شکر می‌کنم که توانستم در پیروزی تیمم در این بازی موثر باشم و دست هواداران را می‌بوسم که برای تشویق به ورزشگاه فولادشهر آمدند.

وی افزود: تلاش کرده‌ام و لطف خدا نیز شامل من شده که توپ‌هایم وارد دروازه می‌شود و امیدوارم که در ادامه نیز به تیم کمک کنم.

مهاجم تیم سپاهان درباره الگوگیری‌اش از بازیکنان سپاهان تاکید کرد: من از بازیکنان سپاهان الگوگیری می‌کنم و بازیکنان بزرگی در این تیم هستند که با وجود موفقیت‌های بسیار، هرگز مغرور نشدند و من نیز راه آنها را ادامه می‌دهم.

وی درباره بالا نزدن لباسش در بازی امروز بعد از گلزنی بیان داشت: به من گفته بودند که اگر لباسم را در این بازی بالا بزنم، جریمه می‌شوم و به همین دلیل شعار زیر لباسم را نشان ندادم.

شریفی با بیان اینکه نباید مقابل الهلال احساسی بازی کنیم، گفت: ما باید در آن بازی با هوش بازی کنیم و تلاش کنیم که با پیروزی از زمین خارج شویم و من نیز تلاش می‌کنم که در این بازی گلزنی کنم و نقشی در پیروزی تیمم داشته باشم.

کد خبر 2271764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha