۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۲۱:۱۲

حواشی دیدار سپاهان و السد/

تفتیش بدنی خبرنگاران در بدو ورود به ورزشگاه فولادشهر/ کریمی جایگزین نویدکیا

تفتیش بدنی خبرنگاران در بدو ورود به ورزشگاه فولادشهر/ کریمی جایگزین نویدکیا

اصفهان – خبرگزاری مهر: خبرنگاران رسانه‌های گروهی هنگام ورود به ورزشگاه فولادشهر اصفهان با برخورد نامناسب مواجه و تفتیش بدنی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و السد قطر در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

* خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیش از ورود به ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای نخستین بار، تفتیش بدنی شدند و با وجود اینکه با آی‌دی کارت به ورزشگاه فولادشهر اصفهان وارد می‌شدند، برخورد چندان مناسبی با آنها صورت نگرفت. اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه‌های گروهی و خبرنگارانی که با ماشین شخصی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان رفته بودند، با این برخورد نامناسب مواجه شدند.

* محرم نویدکیا، کاپیتان تیم سپاهان به دلیل مصدومیت در لیست 18 نفره دیدار تیمش مقابل السد قطر قرار ندارد و غایب بزرگ این مسابقه به شمار می‌رود.

* سرجیو فن‌دایک، مهاجم دورگه سپاهان بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته و از ابتدا برای تیم سپاهان به میدان رفت.

* هواداران سپاهان در این بازی با بلندگو به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند و به سبک تیم‌های عربی حوزه خلیج‌فارس به تشویق می‌پرداختند! نکته جالب اینکه تشویق‌های بلندگوهای ورزشگاه با لهجه شیرین اصفهانی همراه بود و به میزان قابل توجهی جلب توجه می‌کرد.

* استرس قابل توجه رحمان احمدی، دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان که از چند بازی گذشته، به نیمکت این تیم تبعید شده، به میزان قابل توجهی مشخص بود و او از روی نیمکت به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کرد.

* سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان، 6 بازیکن ملی‌پوش تیم سپاهان در این مسابقه به میدان رفتند و کرانچار از این بازیکنان ملی‌پوش در ترکیب اصلی تیمش بهره برد.

* هواداران سپاهان از این بازی استقبال ویژه‌ای به عمل آورده بودند و نزدیک به 5 هزار تماشاگر در نیمه نخست بازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور دارند.

* کرانچار در این بازی از بازیکنان جوان خود استفاده کرده و علی کریمی و مهدی شریفی را به میدان فرستاده است؛ کریمی در این مسابقه به عنوان جایگزین محرم نویدکیا به میدان می‌رود.

 

کد خبر 2271734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha