۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۷:۱۶

زلاتکو کرانچار تاکید کرد:

سپاهان بازیکنانش را به تیم ملی نمی‌دهد/ روی مواضع خود ایستادگی می‌کنیم

سپاهان بازیکنانش را به تیم ملی نمی‌دهد/ روی مواضع خود ایستادگی می‌کنیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم سپاهان در خصوص حضور بازیکنان این تیم در تیم ملی فوتبال گفت: سپاهان بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار نمی‌دهد و این بازیکنان پیش از پایان رقابتهای آسیایی به تیم ملی نمی‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار عصر امروز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط دیدار تیمش مقابل السد قطر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: دیدار سه‌شنبه سپاهان مقابل السد قطر از اهمیت بسیاری برای دو تیم برخوردار است و ما برای صعود به مرحله بعد، به پیروزی در این مسابقه احتیاج داریم زیرا تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و ما باید در این مسابقه پیروز شویم.

وی با اشاره به اهداف تیمش در بازی فردا تصریح کرد: ما باید علاوه بر راه‌یابی به مرحله بعدی، تلاش می‌کنیم که شرایط تیم را برای بازی پایانی در وضعیت خوبی قرار دهیم و کاری کنیم که به مرحله بعد صعود کرده و برای مرحله بعد نیز آماده باشیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به نتیجه ضعف تیم السد قطر مقابل الهلال عربستان گفت: ما فیلم دیدار السد مقابل الهلال عربستان را دیدیم و به نظر من این نتیجه به دست آمده، اصلاً با شرایط این تیم، تناسبی نداشت زیرا این تیم با بدشانسی گل دریافت کرده بود و بعد از دریافت گل، مجبور شد جلو برود و به همین دلیل اشتباه کرد.

کرانچار ادامه داد: ما باید در بازی روز سه‌شنبه، به پیروزی برسیم و السد نیز در این بازی برای جبران مافات قدم به مسابقه می‌گذارد اما تلاش می‌کنیم که برنده بازی سپاهان باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیم اصفهانی در دیدار با السد بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار دارد یا خیر؟، گفت: به صورت خلاصه می‌گویم که بازیکنان در بازی فردا برای تیم بازی کرده و در اختیار تیم ملی قرار نمی‌گیرند. مسئولان باشگاه‌های سپاهان، تراکتورسازی، استقلال تهران و فولاد خوزستان با مدیران فدراسیون صحبت کرده و قرار نیست که بازیکنان این چهار تیم پیش از پایان رقابتهای آسیایی به تیم ملی بروند.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: البته حتی اگر تیم‌های دیگر بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند، سپاهان این کار را نمی‌کند و بر مواضع خود درباره بازیکنان ملی‌پوش پایبند است.

 

کد خبر 2270790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha