۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۲۶

برای دیدار سپاهان و السد/

درهای ورزشگاه فولادشهر از ساعت 17:30 باز می‌شود/ جایزه باشگاه سپاهان به هواداران

درهای ورزشگاه فولادشهر از ساعت 17:30 باز می‌شود/ جایزه باشگاه سپاهان به هواداران

اصفهان – خبرگزاری مهر: درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای دیدار عصر امروز تیم‌های سپاهان اصفهان و السد قطر از ساعت 17:30 امروز باز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان تیم فوتبال سپاهان اعلام کرده‌اند که درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای دیدار شامگاه امروز دو تیم سپاهان و السد قطر در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 17:30 باز می‌شود.

قرار است همزمان با باز شدن درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان، بلیت‌فروشی این بازی در گیشه‌های عرضه بلیت ورزشگاه فولادشهر اصفهان انجام شود.

مسئولان سپاهان اعلام کرده‌اند که از صبح امروز بلیت این بازی در شهر اصفهان و ورزشگاه‌های انقلاب و تختی اصفهان به فروش می‌رسد.

اتوبوس‌های هواداران سپاهان نیز برای اعزام به ورزشگاه فولادشهر اصفهان از ساعت 18:30 از ایستگاه‌ها و مناطق پیش‌بینی شده، به سمت ورزشگاه فولادشهر اصفهان حرکت می‌کنند.

بر اساس اعلام باشگاه اصفهانی، امروز 50 جایزه نفیس برای هوادارانی که بلیت دیدار سپاهان و السد را خریداری کرده‌اند، در نظر گرفته شده و در پایان بازی به قید قرعه به آنها اهدا می‌شود.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و السد قطر در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 20:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود.

کد خبر 2271306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha