۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۷:۱۱

یعقوب کریمی:

نمی‌گذاریم السد در ایران کاری از پیش ببرد/ شرایط سپاهان بهتر است

نمی‌گذاریم السد در ایران کاری از پیش ببرد/ شرایط سپاهان بهتر است

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم سپاهان اصفهان گفت: اگرچه تیم السد بازیکنان و شرایط خوبی برای دیدار با سپاهان دارد اما نمی‌گذاریم السد در ایران کاری از پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب کریمی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد قطر در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: ما بازی سختی مقابل السد در پیش داریم و تلاش می‌کنیم که در این بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی افزود: السد در دیدار گذشته خود مقابل الهلال عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت و در این بازی متحمل شکست سنگینی شده و با توجه به این شرایط برای پیروزی قدم به اصفهان گذاشته است.

هافبک تیم سپاهان با بیان اینکه شرایط ما در این بازی بهتر از السد است، ادامه داد: شرایط ما به نسبت السد بهتر است و تماشاگران سپاهان در این بازی به ورزشگاه می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند. ما برای این که در بازی پایانی کار راحتی برای صعود داشته باشیم، به پیروزی این مسابقه احتیاج داریم و باید کاری کنیم که امتیاز کسب کنیم.

کریمی اضافه کرد: نتیجه دیدار السد و الهلال عادلانه نبود زیرا این تیم بازیکنان خوبی در خط حمله و دفع دارد اما با نتیجه‌ای ناعادلانه شکست خورد، با این حال نمی‌گذاریم السد در اصفهان کاری از پیش ببرد.

 

کد خبر 2270802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha