۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۲۸

حیدری:

29 فروردین مزین به نام ارتش و یادگاری از امام راحل (ره)/ کارنامه علمکرد ارتش موفقیت آمیز است

29 فروردین مزین به نام ارتش و یادگاری از امام راحل (ره)/ کارنامه علمکرد ارتش موفقیت آمیز است

کرج - خبرگزاری مهر: رییس کانون بازنشستگان نیروی های مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روز 29 فروردین در تقویم مزین به نام ارتش و یادگاری از امام راحل (ره) و نشانه سربلندی نیروهای انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از بازنشتگان نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی استان البرز ظهر پنجشنبه برگزار شد، و امیراسدالله حیدری با بیان این مطلب افزود: روز 29 فروردین ماه در تقویم مزین به نام ارتش است که یادگاری از امام راحل (ره) است و نشانه سربلندی نیروهای انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

حیدری در ادامه اظهار داشت: باید با تمام توان و تلاش از این یادگار معنوی بنیانگذار جمهور اسلامی به خوبی حفاظت کنیم.

حیدری تصریح کرد: هدف بنیانگذار جمهوری اسلامی در نامگذاری 29 فروردین ماه به عنوان روز ارتش دو پیام بود، اولین پیام آن پاسخ کوبنده به یاوه گویی های دشمنان داخلی و خارجی مبنی بر انحلال ارتش در روزهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دومین پیام نیز ترسیم چشم اندازی روشن ارتش جمهوری اسلامی برای پاسداری از 8 سال دفاع مقدس بود.

ارتش برای تحقق اهداف انقلاب و 8 سال دفاع مقدس تلاش های چشمگیری داشته است

رییس کانون بازنشستگان نیروی های مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بیان کرد: 10سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 28 فروردین ماه سال 68 و چند ماه پیش از رحلت ملکوتی امام راحل (ره) ایشان محورهایی را در دیدار با ارتشیان در سال 58 ترسیم کرد و در آن دیدار کارنامه علمکرد ارتش را موفق عنوان کردند.

حیدری تاکید کرد: بزرگداشت دلاوری ها و از جان گذشتگی های نیروی زمینی ارتش، همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و مجاهدت های جوانان مومن و انقلابی در ارتش در 29 فروردین آنان که رهبر انقلاب لبیک گفتند و همراه با ملت ایران در براندازی رژیم پهلوی از جان و دل مایه گذاشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ارتش به عنوان بازوی توانمند نظامی انقلاب اسلامی در روزهای سخت و برای تحقق اهداف انقلاب و 8 سال دفاع مقدس تلاش های چشمگیری داشته است.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از 300 هزار نفر عضو کانون بازنشستگان نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی هستند.

گفتنی است؛ در مراسم تجلیل از بازنشتگان نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی در استان البرز از 600 نفر تجلیل شدند.

کد خبر 2272731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha