۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶

نجفی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقتدرترين نيروهاي مسلح در منطقه و جهان است

ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقتدرترين نيروهاي مسلح در منطقه و جهان است

رشت – خبرگزاری مهر: استاندار گیلان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب و خون پاک جوانان از مقتدرترين نيروهاي مسلح در منطقه و جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر،  محمد علی نجفی پیش از ظهر جمعه در مراسم  رژه  روز ارتش در رشت افزود: بیست و نهم  فروردين به عنوان روز ارتش جمهوري اسلامي، يادآور دلاوري ها و رشادت هاي جان برکفان ارتش جمهوري اسلامي در حفاظت و حراست از کشور و آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي است.

وی اظهارداشت: این روز  هر سال براي همه مردم ايران اسلامي به ويژه دلاور مردان ارتش جمهوري اسلامي ايران، جزء به ياد ماندني ترين و باشکوه ترين روزهاي سال است.

استاندار گیلان گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران با رهبري خردمندانه فرماندهي معظم کل قوا و برخورداري از سرمايه هاي جوان و خلاق و بهره گيري از دانش روز دنيا در توليد جنگ افزارهاي دفاعي منحصر به فرد توانسته است پله هاي ترقي، پيشرفت، اقتدار وافتخار را در زمينه هاي مختلف علمي، نظامي و آموزشي تا حد عالي طي کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان يکي از مقتدرترين نيروهاي مسلح در منطقه و جهان مطرح است، اظهار داشت:  ارتش سرمایه ملی برای  کشور بود که  دشمن قصد نابودی این نیرو را داشت اما امام راحل با هوشیاری این توطئه را خنثی کرد.

نجفی یادآورشد: تاریخ سراسر افتخار میهن عزیز اسلامی ایران به داشتن ارتش و ارتشیان غیور،  جان بر کف و ایثارگر به خود می بالد.

وی اذعان داشت:  ارتش جمهوری اسلامی ایران و دلاور مردان الهی در پاسداری از کیان این مرز و بوم همت عالی و ایثار گری  های خالصانه داشته و دارند و در این راه شهدا و ایثار گران فراوانی تقدیم انقلاب کرده اند.

کد خبر 2272960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha