۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۰۱

حجت الاسلام یعقوبی:

زنان به برکت نظام جمهوی اسلامی در جامعه نقش آفرین شده اند

زنان به برکت نظام جمهوی اسلامی در جامعه نقش آفرین شده اند

بجنورد - خبرگزاری مهر: امام جمعه بجنورد گفت: انقلاب اسلامی ایران، زنان را از غربت بیرون آورد و زمینه نقش آفرینی فعال آنها در اجتماع را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام و روز زن و مادر، ضمن تبریک این روز به بانوان، از آنها خواست تا حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود به 29 فروردین؛ سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت که نیروهای ارتشی نظام در دفاع مقدس هشت ساله همراه با سایر نیروهای مسلح از کشور و نظام دفاع جانانه و حماسه آفرینی کردند.

به گفته وی امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده تر و مصمم تر برای دفاع از کشور و مردم در صحنه بوده و به حفاظت و حراست از کشور مشغول است.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه به برگزاری کنسرت های موسیقی در خراسان شمالی شدیدا انتقاد کرد و گفت: کنسرت های موسیقی که برگزاری آن در این استان باب شده، زمینه حضور افراد بی حجاب و گناه کار و اختلاط زن و مرد را فراهم می کند.

امام جمعه بجنورد به برگزاری یک کنسرت موسیقی در شهرستان فاروج اشاره کرد  و گفت که باب شدن برگزاری کنسرت های موسیقی گناه آلود در استان، تأسف آور است.

وی تصریح کرد: کنسرت های موسیقی که برگزاری آن در این استان باب شده، زمینه حضور افراد بی حجاب و گناه کار و اختلاط زن و مرد را فراهم می کند.

به گفته وی در این کنسرت ها افرادی بدحجاب و شناسنامه دار از استان های دیگر به خراسان شمالی می آیند و همه افراد در یک مکان و در کنار هم و در فضایی گناه آلود به شادی می پردازند که این موضوع ارزش نیست بلکه گناه بوده و نباید صورت گیرد.

حجت الاسلام یعقوبی که به برگزاری کنسرت موسیقی پاپ محسن یگانه در شهرستان فاروج در هفته جاری انتقاد می کرد در ادامه اظهار داشت: ما با شادی مخالف نیستیم اما برگزاری برنامه های گناه آلود و حضور در آنها بیش از آن که خود مراقبتی باشد خودزنی است.

به گفته قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی این که مسؤول ارشاد برگزاری این کنسرت ها را بزرگترین اتفاق فرهنگی در شهرستان بداند؛ بسیار تأسف آور است چرا که این گونه اقدامات ضد فرهنگ و ضد دین است.

حجت الاسلام یعقوبی خطاب به مسؤولان ارشاد خراسان شمالی گفت: کارهایی که قبلا انجام داده اید و خود بعدا شرمنده شدید را تکرار نکنید چرا که اگر بار دیگر تکرار شود با شدت بیشتری برخورد خواهد شد.

گفتنی است، پارسال هم در پی برگزاری چند کنسرت موسیقی پاپ در بجنورد، حجت الاسلام یعقوبی در خطبه های نماز از برگزاری کنسرت های موسیقی در مرکز استان انتقاد کرد.

کد خبر 2273179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha