۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان:

بانوان والیبالیست آماده حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا هستند

بانوان والیبالیست آماده حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا هستند

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت این تیم برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا از آمادگی بدنی و روانی بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان، در گفتگو با سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان اظهار داشت: طی مدت برگزاری اردو، علاوه بر تمرین تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها، روی بدنسازی و همین طور آمادگی روانی ورزشکاران کار کردیم و در حال حاضر بانوان ملی پوش از روحیه خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: اینکه ایران میزبان این مسابقات است، از نظر شرایط روانی، تاثیر بسیار مثبتی روی ورزشکاران داشته و انگیزه آنها را برای پیروزی چند برابر کرده است، البته من همیشه روی جنگندگی تاکید کرده ام و به نظرم اگر کسی واقعا بخواهد، می تواند به غیر ممکن ترین چیزها دست یابد.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: به غیر از چین که قهرمان جهان است، ژاپن اصلی ترین حریف ماست و ورزشکاران ما از طریق آنالیز بازی‌های این تیم‌ها، شناخت کافی در مورد نقاط ضعف و قوت تیم های حریف دارند.

سلیمانی افزود: ساعات تمرین را طوری انتخاب کردیم که ورزشکاران در تمامی ساعات آمادگی بازی داشته باشند و در واقع با چرخشی بودن این ساعات، بدن آنها آمادگی های لازم برای فعالیت در ساعات مختلف را داشته باشد، ضمن اینکه تمرینات بدنسازی و استخر نیز مهیا بوده و اگر ورزشکاران با همین آمادگی امروزی خود وارد مسابقات شوند، مطمئن هستم که نتایج خوبی در پیش خواهد بود.

وی با اشاره به انجام کلاسبندی ورزشکاران گفت: تعدادی از تیم ها وارد مشهد شده اند و کلاسبندی ورزشکاران امروز در حال انجام است و سعی ما بر این است تا تمرینات را تا آخرین زمان ممکن انجام دهیم و با آمادگی کامل به مصاف حریفان برویم.

رقابتهای قهرمانی والیبال نشسته آسیا، انتخابی قهرمانی جهان و پاراآسیایی کره جنوبی، از یکشنبه آغاز شده و تا ششم اردیبهشت ماه در جریان خواهد بود.
 

کد خبر 2273618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha