۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۱۷

«همسنگران» از روزهای جنگ می‌گوید/ داستان یک گروه رزمنده

«همسنگران» از روزهای جنگ می‌گوید/ داستان یک گروه رزمنده

یک قسمت از انیمیشن «همسنگران» به کارگردانی صمد غلام زاده به مناسبت سالروز تاسیس سپاه از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن «همسنگران» به کارگردانی صمد غلام‌زاده با تکنیک دو بعدی در 13 قسمت 15 دقیقه‌ای و با تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

صمد غلام‌زاده کارگردان این پروژه به خبرنگار مهر گفت: مجموعه انیمیشن «همسنگران» در موضوع دفاع مقدس ساخته شده و خاطره هشت سال دفاع شجاعانه مردم ایران در برابر دشمن بعثی را زنده می‌کند.

وی تأکید کرد: هدف از طرح این موضوع تجدید خاطره و یادآوری رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام است. جانبازی‌ها و فداکاری‌هایی که دانش‌آموزان و نوجوانان در این دوران 8 ساله از خود بروز دادند بهانه ساخت این سریال است.

این کارگردان یادآور شد: این برنامه نگاهی به زندگی یک تیم رزمنده دارد که از یک فرمانده، سه دوست رزمنده با عناوین فرمانده علی، رضا، قاسم، مجتبی و چندین رزمنده دیگر که در قسمت‌های مختلف با داستان همراه می‌شوند، تشکیل شده است و با توجه به روحیات بچه‌ها اتفاقاتی که در داستان رخ می‌دهد از جذابیت بیشتری برخوردار می‌شود.

نویسنده فیلنامه «همسنگران» کوروش کرمی، انیماتور صمد غلامزاده، سید امیر غبار آستانه،‌ بکراند سه بعدی مرتضی خدایی، حسام نصرتی،‌ کامپوزیت و رنگ آمیزی سید احمد بابازاده ،محمد طاهری و طراح میانه الهه تقوی و مینا خدابنده لو است.

یک قسمت از این  انیمیشن روز دوشنبه اول اردیبهشت ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود.

کد خبر 2273966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha