۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۱۲

حجت الاسلام روحانی نیا خبر داد:

برگزاری مراسم اعتکاف در 120 مسجد خراسان شمالی

برگزاری مراسم اعتکاف در 120 مسجد خراسان شمالی

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امسال مراسم اعتکاف در 120 مسجد شهری و روستایی این استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: امسال در ایام البیض؛ سیزدهم تا پانزدهم رجب، مراسم اعتکاف با حضور اقشار مختلف جامعه در 120 مسجد روستایی و شهری خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

به گفته وی ثبت نام متقاضیان شرکت در این آیین معنوی از دهم اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا بیستم این ماه ادامه دارد و ثبت نام نیز همانند پارسال تنها به صورت الکترونیکی و با مراجعه به وب سایت تبیان خراسان شمالی به آدرس www.tebyan-bojnurd انجام می شود.

حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به این که امسال هزینه ثبت نام هر نفر در آیین اعتکاف مبلغ 25 هزار تومان است، اظهار کرد: این مبلغ در اختیار هیئت امنای مساجد محل برگزاری اعتکاف قرار داده می شود تا با استفاده از آن خدمات مختلف از جمله تغذیه معتکفان ارائه شود.

وی عنوان کرد: معتکفان پیش از ثبت نام لازم است مبلغ فوق الذکر را از طریق بانک ملت به شماره حساب 3264848694 به نام ستاد اعتکاف استان کنند و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت این مبلغ را به شماره حساب 5612448980371111 به نام ستاد اعتکاف استان واریز کنند و پس از آن شماره قبض واریز را در فرم مربوطه وارد کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت که ثبت نام متقاضیان اعتکاف در روستاها با مراجعه حضوری به مساجد روستاها انجام می شود.

به گفته وی حضور در مساجد محل اعتکاف در ایام البیض تنها با ارائه کارت ملی و کد رهگیری صورت می گیرد و به همین دلیل نیز لازم است معتکفان در هنگام مراجعه برای اعتکاف کارت ملی و کد رهگیری خود را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، پارسال مراسم معنوی اعتکاف در 105 مسجد شهری و روستایی خراسان شمالی با حضور بیش از 11 هزار نفر برگزار شد.

 

کد خبر 2279825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha