۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۵۸

بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت از فاز 15 و 16 پارس جنوبی

بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت از فاز 15 و 16 پارس جنوبی

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت از فاز 15 و 16 پارس جنوبی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری لحظاتی پیش به منظور بررسی وضعیت اجرای فازهای 15 و 16 پارس جنوبی از این فاز بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت اجرای این طرح قرار گرفت.

وزیر نفت در این بازدید اظهار داشت: فازهای 15 و 16 پارس جنوبی از فازهای مهم در دست اجرای این منطقه است که امیدواریم با تلاش و همت همه دست‌اندرکاران این طرح شاهد بهره‌برداری از ان در زمان تعیین شده باشیم.

بیژن نامدار زنگنه اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح، سالانه بیش از یک میلیون تن گازمایع و یک میلیون تن اتان برای تامین خوراک پتروشیمی‌ها تولید خواهد شد.

وی به دیگر اهداف راه‌اندازی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: توليد روزانه‌ 400 تن گوگرد، 50 ميليون‌ متر مكعب‌ گاز طبيعي و 80 هزار بشكه‌ ميعانات‌ گازي از جمله اهداف اجرای این طرح است.

بازدید از فازهای 12، 15، 16، 17 و 18پارس جنوبی از جمله مهمترین برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه در شهرستان عسلویه است.

بررسی وضعیت فازهای در دست اجرای پارس جنوبی از جمله برنامه‌های جهانگیری و همراهان در سفر به پایتخت انرژی کشور است و بعد از ظهر نیز به بوشهر سفر خواهند کرد.

بازدید از زیرساخت‌های بندری استان بوشهر و حضور در نشست شورای اداری استان بوشهر از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور در استان بوشهر خواهد بود.

کد خبر 2279866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha