۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷

ثابت قدم:

یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود

یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سری جشنواره‌های فرهنگی هنری امام رضا(ع) به میزبانی این استان برگزار می شود.

حسین ثابت قدم وحید در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی از سری جشنواره‌های فرهنگی هنری امام رضا(ع) به میزبانی بجنورد، مرکز خراسان شمالی خبر داد و افزود: این جشنواره همزمان با دهه کرامت از یکم تا یازدهم ذی‌القعده برابر با پنجم تا پانزدهم شهریور 1393 برگزار می شود.

وی با بیان این که تاکنون 10 دوره جشنواره تئاتر رضوی از سال 82 تا 91 برگزار شده و تنها پارسال به علت مشکلات مالی برگزار نشد، اظهار کرد: امسال هیئت مدیره بنیاد بین‌المللی امام‌رضا(ع) با برگزاری جشنواره تئاتر رضوی موافقت کردند و قرار است به زودی دبیر این جشنواره نیز معرفی شود.

ثابت قدم با بیان این که بجنورد برای هفتمین بار میزبان برگزاری جشنواره تئاتر رضوی شده است، افزود: این جشنواره تاکنون یک دوره در اصفهان، سه دوره در تهران و شش دوره نیز در خراسان شمالی برگزار شده است.

به گفته وی در دهمین و آخرین دوره جشنواره تئاتر رضوی که به میزبانی بجنورد برگزار شد؛ از میان 148 متن نمایشی پذیرفته شده در دبیرخانه جشنواره، 9 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

ثابت قدم اضافه کرد: دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام‌رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده موسوم به دهه کرامت(پنجم تا پانزدهم شهریور ماه) در تمام استان‌های ایران و 75 کشور جهان برگزار می‌شود و با توجه به این که پارسال جشنواره تئاتر رضوی جزء برنامه های جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) نبود؛ امسال یازدهمین دوره این جشنواره در بجنورد برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2280095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha