۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵

سلیمی:

2 انبار امداد و نجات در استان مرکزی به بهره برداری می رسد

2 انبار امداد و نجات در استان مرکزی به بهره برداری می رسد

اراک-خبرگزاری مهر: مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مركزی از افتتاح دو انبار امدادی در این استان خبر داد و گفت: این انبارهای امداد و نجات به مناسبت هفته هلال احمر به بهره برداری می رسد.

مرتضی سليمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبرافزود: دو انبار امدادی جمعیت هلال احمر استان مرکزی در شهرستان های تفرش و محلات با حضور مسئولان جمعیت هلال احمرکشور به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه تقریبا همه شعب هلال احمر استان دارای انبار امدادی هستند، گفت: دو شهرستان مذکور نیز بزودی از این امکانات بهره مند خواهند شد.

مديرعامل جمعيت هلال احمر مركزی با اشاره به اینکه انبارهای امدادی مذکور با اعتباری بالغ بر 10 ميليارد ریال ساخته شده است، اضافه کرد: انبارهای امدادی هلال احمر شهرستان محلات و تفرش هر كدام با زیر بنای استاندارد یکهزار و 80 متر مربع بهره برداری می شود.

سلیمی تصریح کرد: تا پايان سال جاری پنج هزار متر انبار امدادی ديگر در شعب استان ساخته و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب ‌سرخ و هلال‌ احمر است و در جمهوری اسلامی به عنوان هفته هلال‌ احمر نامگذاری شده است، گفت: برنامه های هفته هلال احمر با گلباران و عطر افشانی قبور شهدا و عیادت از خانواده های شهدای امدادگر و ایثارگر جمعیت آغاز می شود.

مديرعامل جمعيت هلال احمر مركزی ادامه داد: دیدار با استاندار، نماينده ولی فقيه، ائمه جمعه و فرمانداران، حضور كاركنان و اعضای (داوطلب، جوان و امدادگر) شعب استان در نماز عبادی-سیاسی جمعه همراه با کاور مخصوص، تبریک هفته هلال احمر در سر برگ نامه های اداری، ارسال پیام تبریک هفته هلال احمر به کلیه كاركنان و اعضای امور جوانان، داوطلبان و امدادگران استان در سراسر شعب استان از برنامه های این هفته است.

کد خبر 2280124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha