۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷

چرخابی در گفتگو با مهر:

سپاهان در صحبت‌های کی‌روش مظلوم واقع شد/ کی‌روش فوتبال ایران را دست‌کم می‌گیرد

سپاهان در صحبت‌های کی‌روش مظلوم واقع شد/ کی‌روش فوتبال ایران را دست‌کم می‌گیرد

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان در صحبت‌های کی‌روش در برنامه نود مظلوم واقع شد زیرا بر اساس قوانین فیفا عمل کرد و اگر کی‌روش می‌خواهد خارج از قوانین فیفا عمل کند، مدیران باشگاه استقلال و سپاهان نمی‌خواهند این کار را انجام دهند.

حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بیانات کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی در برنامه 90 درباره سپاهان و استقلال و انتقاد از عدم حضور ملی‌پوشان این دو باشگاه در اردوی تیم ملی اظهار داشت: متأسفانه کی‌روش سخنانی را بر زبان آورد که سپاهان و استقلال مظلوم واقع شدند؛ وی خیلی نا امید و افسرده مثل یک مربی از پیش باخته در این برنامه صحبت کرد که خیلی باعث تعجب همگان شد.

وی افزود: کی روش در کمال نا باوری اعلام کرد که اگر ما از گروه خود صعود کردیم این را مدیون تلاش ها و زحمات من هستید و اگر صعود نکردیم مقصر اصلی مدیران تیم های استقلال و سپاهان و اسپانسر تیم ملی هستند اما من به کی‌روش می‌گویم که بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی ایران در باشگاه‌های خارجی توپ می‌زنند، پس باشگاه‌های فولام، الکویت و سایر باشگاه‌ها هم در این نتیجه نگرفتن مقصر هستند.

این کارشناس فوتبال با بیان غیر منطقی بودن این حرف های کی روش بیان کرد: کی روش باید بداند در کل فوتبال جهان فیفا حاکم است و این فیفاست که حرف آخر را می‌زند ما هم باید از قوانین فیفا پیروی کنیم؛ فیفا علناً می‌گوید اگر لیگ‌های قاره‌های جهان در حال برگزاری بازی باشند، بازیکنان باید در اختیار تیم هایشان باشند و اگر کی‌روش می‌خواهد خارج از قوانین فیفا عمل کند، مدیران باشگاه استقلال و سپاهان نمی‌خواهند این کار را کنند.

وی ادامه داد: آیا بهتر نبود کی روش دستور لغو بازی‌های لیگ را می‌داد و بازیکنان را بدون معیار و براساس سابقه دعوت می‌کرد؟ متأسفانه کی روش سطح فوتبال ایران را خیلی دست پائین گرفته و من اعتقاد دارم بازیکنان خوب و جوان که به درد تیم ملی می‌خورند، از دل باشگاه‌ها بیرون می‌آیند و به طور مثال می توان به مهدی شریفی پدیده این فصل لیگ برتر اشاره کرد که خیلی خوب و اصولی بازی می کند و می‌تواند در برزیل به تیم ملی کمک کند.

چرخابی با تأکید براهمیت اجرای دقیق قوانین توسط فدراسیون بیان داشت: فدراسیون فوتبال ما باید مطابق با قوانین فیفا عمل کنند و تیم های استقلال و سپاهان کار درستی انجام دادند و اصلا مقصر نیستند.

کد خبر 2281873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha