۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۴۶

آرمان آرین با «شاهنامک» به نمایشگاه کتاب آمد

آرمان آرین با «شاهنامک» به نمایشگاه کتاب آمد

مجموعه «شاهنامک» 24 داستان از شاهنامه فردوسی را در بر می گیرد که بازآفرینی داستان های شاهنامه که قلم آرمان آرین است که از سوی نشر چکه در نمایشگاه کتاب تهران ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در مجموعه 24 جلدی «شاهنامک» نوه فردوسی شاهنامه را از زبان یک بچه بازگو می کند. تصویرگر این مجموعه لیلی درخشانی است و بازآفرینی داستان های شاهنامه را آرمان آرین بر عهده داشته است.

آرمان آرین پیش از این با انتشار سه گانه کاخ پارسیان و من کودکان و نوجوانان را با بخش هایی از تاریخ و شخصیت های اساطیری خود آشنا کرده بود. این مجموعه با استقبال مخاطب نوجوان روبرو شد و حالا مجموعه شاهنامک به قلم او و از سوی نشر چکه در اختیار مخاطبان علاقمند قرار می گیرد.

همچنین سری دوم «اتاق تجربه» از سوی نشر چکه منتشر شده است. در این مجموعه فریدون عموزاده خلیلی به انتخاب و انتشار بهترین آثار شاگردان خود در کلاس های داستان نویسی اش پرداخته است.

مجموعه 10 جلدی «دوستت دارم» که پنج جلد آن نوشته حدیث لزرغلامی و پنج جلد دیگر آن نوشته نویسندگان دیگر است نیز از سوی نشر چکه برای مخاطب نوجوان و جوان منتشر شده است.

مجموعه سه جلدی «قصه های خوشحال» از تری جونز با ترجمه امیر مهدی حقیقت با عنوان «به ماه دست نزن» «چرا پرنده ها صبح به صبح آواز می خوانند» و «دماغ گنده ها» از سوی نشر چکه منتشر و در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران ارائه شده است.

کد خبر 2281912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha