۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۰۳

آیت اللهی خبر داد:

بازی تیم فوتبال نوجوانان با ازبکستان لغو شد/ احتمال برپایی اردو در ژاپن

بازی تیم فوتبال نوجوانان با ازبکستان لغو شد/ احتمال برپایی اردو در ژاپن

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از لغو دو دیدار تدارکاتی تیم فوتبال نوجوانان ایران با تیم ازبکستان خبر داد و گفت: در صورت مهیا شدن سفر تیم نوجوانان به ژاپن اردویی چند روزه در این کشور برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی آیت اللهی با اشاره به برگزاری نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: این نشست با حضور کادر فنی تیم نوجوانان و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برگزار شد که در خصوص شرایط این تیم از لحاظ برگزاری اردوها، بازی‌های تدارکاتی و همچنین مشخص شدن سن استخوانی بازیکنان این تیم بحث و بررسی شد. با توجه به اینکه با گرفتن MRI وضعیت سن استخوانی بازیکنان مشخص می شود، از اکنون اقدامات لازم در این خصوص در دستور کار کمیته پزشکی فدراسیون قرار گرفت تا بازیکنان را ارزیابی کرده و در نهایت با در دست داشتن گزارش کامل از وضعیت هر بازیکن، برای اعزام به مسابقات تصمیم گیری شود.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه تیم نوجوانان دو دیدار دوستانه با تیم ازبکستان دارد و پیش بینی اینکه تیم ایران با ازبکستان در دور دوم رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند همگروه شود، این بازی را لغو و قرار شد تا با مکاتبه ای با کویت، عراق و اردن داشته باشیم که در صورت موافقت با یکی از سه تیم فوق، بازی تدارکاتی برگزار کنیم. ضمن اینکه در صورت مهیا شدن سفر تیم نوجوانان ایران به ژاپن، یک اردوی چند روزه و بازی تدارکاتی در دستور کاری تیم ملی نوجوانان ایران قرار می‌گیرد.

آیت اللهی در پایان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال امید هم گفت: سرمربی این تیم به همراه کمک‌های خود از روز شنبه در تهران حضور خواهند داشت و تمرینات بازیکنان را زیر نظر می‌گیرند. جلسه‌ای نیز با اعضای کادر فنی تیم امید در هفته آینده برگزار خواهیم کرد و برنامه‌های نهایی این تیم را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. ضمن اینکه این تیم با کادر سابق برنامه‌های تمرینی خود را ادامه می‌دهد تا تصمیم گیری‌های نهایی در این خصوص گرفته شود.

کد خبر 2281936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha