۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۴۸

آیت‌اللهی با مهر مطرح کرد:

شانس‌مان برای میزبانی بیش از امارات است/ مدعیان به دادسرای عمومی و نظامی بروند

شانس‌مان برای میزبانی بیش از امارات است/ مدعیان به دادسرای عمومی و نظامی بروند

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه سه شاخصه، شانس ایران را برای کسب میزبانی رقابتهای فوتبال جام ملت‌های سال 2019 آسیا از امارات بیشتر کرده، در خصوص انتخاب سرپرست برای تیم امید گفت: مدیر آینده تیم امید از جامعه ورزش است و مدیریت کلان را انجام داده که پس از توافق نهایی نام وی را اعلام خواهیم کرد.

هادی آیت اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نوجوانان و انتخاب مدیر تیم فوتبال امید، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فعلا خودم مدیر تیم فوتبال امید هستم و همه امور اجرایی این تیم را انجام می‌دهم. البته قصد داریم در آینده‌ای نزدیک یک نفر را به طور دائم به عنوان سرپرست این تیم معرفی کنیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که گزینه جدی شما چه کسی بوده و آیا از اهالی فوتبال است؟، اظهار کرد: فعلا نمی‌توانم نام وی را اعلام کنم زیرا هنوز قطعی نشده اما او از جامعه ورزش است و مدیریت کلان را انجام داده است.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه در رقابتهای فوتبال المپیک نوجوانان تنها تیم‌های قهرمان قاره‌ها حضور پیدا می‌کنند، آیا شرکت تیم زیر 15 سال ایران در این رقابتها منتفی شده؟، خاطرنشان کرد: خود ما نیز این موضوع را شنیده‌ایم و باید به صورت کتبی به ما اعلام شود اما در این خصوص فقط به شنیده‌ها اکتفا نکرده‌ایم و از IOC و FIFA استعلام گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: اما جدا از این رویداد ما تیم فوتبال نوجوانان را آماده کرده‌ایم و در طی یکسال گذشته اردوهای خوبی نیز داشته‌اند و اردوی آخر آنها نیز در مشهد بوده است.

آیت‌اللهی در خصوص مباحثی که در برخی از رسانه‌ها در خصوص جعلی بودن مدارک پایان خدمت بعضی از بازیکنان فولاد مطرح شده، تصریح کرد: تاکنون هیچ شکایتی از باشگاه فولاد در این خصوص صورت نگرفته و پیگیری میدانی این موضوع به هیچ عنوان به فدراسیون فوتبال ارتباطی ندارد. مدارک اسامی که در برخی از رسانه‌ها در این خصوص نامبرده شده، از دید ما کامل است مگر اینکه تخلفاتی از جاهای دیگر صورت گرفته باشد که به دادسرای عمومی و نظامی مربوط می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: این موضوع به هیچ وجه به باشگاه فولاد و فدراسیون فوتبال مربوط نمی‌شود و اگر مدعی وجود دارد باید این موضوع را در دادسراهای عمومی و نظامی مطرح کند و اگر مدارکی در این خصوص دارد به این نهادها ارائه دهند. 

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا شانسی برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا 2019 برای ایران قائل است؟، اظهار کرد: در این خصوص کار خود را انجام داده‌ایم و نمایندگان AFC  نیز بازدیدهای مربوطه را انجام داده‌اند. در این بازدیدها برخی ایرادات به 3 ورزشگاه ما مطرح شده که ما نیز تعهدات لازم را برای برطرف کردن این ایرادات در سریعترین زمان ممکن داده‌ایم.

وی اضافه کرد: دلیل شرایط جغرافیایی کشور ایران، همچنین تماشاگران پرشمار و پرشوری که داریم و داشتن مراکز مختلف فرهنگی و توریستی شاخصه‌های مهمی است که کشور امارات فاقد آن است. این موارد شانس ما را برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا بالا برده است.

آیت‌اللهی در مورد انتخابات هیات فوتبال استان فارس نیز گفت: فراخوان این انتخابات داده شده و کاندیداها نیز ثبت نام خود را انجام داده‌اند. بیست و هفتم این ماه انتخابات برگزار خواهد شد و من نیز به عنوان عضو هیات رئیسه هیات فوتبال و عضو مجمع در این انتخابات شرکت می‌کنم.

کد خبر 2286421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha