۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴

آیت الله صافی گلپایگانی:

همه با هم به فکر مردم باشیم/ نحوه اداره مملکت بر اساس سیاست صحیح باشد

همه با هم به فکر مردم باشیم/ نحوه اداره مملکت بر اساس سیاست صحیح باشد

قم - خبرگزاری مهر- یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به ارزش و جایگاه خدمت به مردم در تعالیم دینی و اسلامی از همه مسئولان کشور خواست با همفکری و تعامل همدیگر به فکر مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی صبح پنجشنبه در دیدار با دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: امیدوارم تمام کسانی که در خدمت اسلام و مسلمین هستند موفق باشند و ما می خواهیم پرچم دین بر افراشته باشد.

وی با اشاره به گرفتاری های اقتصادی مردم و مشکلات داخلی و خارجی دولت اظهار کرد: دعا می کنیم دولت در همه مسایل توفیقاتی کسب کند تا این مشکلات برطرف شود.

این مرجع تقلید اضافه کرد: این که چه اشخاصی این مشکلات را ایجاد کرده اند و چرا به این جا رسیدیم مطالبی است که اهمیت دارد. ما نمی خواهیم حق کسی را از او بگیریم بلکه نحوه اداره مملکت باید بر اساس سیاست صحیح باشد.

به گفته آیت الله صافی گلپایگانی نقاط ضعفی در کشور وجود دارد که دولت باید در مسیر خدمتگزاری به مردم این مشکلات را در حد توان برطرف کند و در عین حال که باید با هم تعامل داشته باشیم و همه با هم به فکر مردم باشیم.

این مرجع تقلید با اشاره به تلاش های گسترده ای که برخی کشورهای منطقه علیه نظام شیعی انجام می دهد تصریح کرد: ما نمی خواهیم به ضرر کشورهای دیگر کار کنیم بلکه می خواهیم برای عظمت اسلام فعالیت کنیم ولی متاسفانه برخی کشورها که به فکر اسلام نیستند مشکلاتی را برای شیعیان ایجاد می کنند.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای دولتمردان اظهار کرد: من می دانم مسئولان برای خیرخواهی مردم کار می کنند ولی گاهی اوقات اشتباهاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

کد خبر 2282540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha