۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰

رضا قاسمی در گفتگو با مهر:

وزش باد نبود رکورد 200 متر را می‌زدم/ با یک تیم آلمانی توافق کردم

وزش باد نبود رکورد 200 متر را می‌زدم/ با یک تیم آلمانی توافق کردم

قهرمان دوهای سرعت ایران با اشاره به وزش باد در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران تاکید کرد: در صورتی که باد نمی‌وزید رکورد 200 متر ایران را می‌زدم.

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مسابقات قهرمانی کشور که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد بیان کرد: به نظرم مسابقات قهرمانی کشور در بالاترین سطح ممکن برگزار شد چرا که همه قهرمان‌های مواد مختلف حضور داشتند و رقابت نزدیکی را با یکدیگر داشتند.

وی در خصوص وزش باد به هنگام برگزاری مسابقات گفت: ورزش باد بزرگ‌ترین مشکل ما بود. متاسفانه در ماه‌های فروردین و اردیبهشت باد در این مجموعه بیشتر از هر زمان دیگری می‌وزد. من خودم را برای رکورد 200 متر آماده کرده بودم و اگر باد نمی‌وزید مطمئن بودم که رکورد این ماده را می‌زنم. حتی در 100 متر رکورد صبح من نسبت به بعد از ظهر که باد شروع شده بود خیلی بهتر بود. در مجموع باید بگویم که مسابقات خوب بود ولی کسب نتوانست به رکوردهای خود برسد.

ملی‌پوش دوهای 100 متر کشورمان در خصوص برنامه‌های آتی خود گفت: مدیر برنامه‌های من با یکی از تیم‌های آلمانی به توافق رسیده و قرار است 20 روز دیگر به آلمان بروم تا برای این تیم مسابقه بدهم. چند مسابقه در آلمان و یکی دو کشور دیگر برگزار می‌کنم و قرار است در مسابقات دایموند لیگ هم بدوم که البته هنوز مشخص نیست که در کدام مرحله مسابقه خواهد داد.

کد خبر 2283493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha