۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴

نامه‌های پستی از فردا به دست بچه‌ها می‌رسد

نامه‌های پستی از فردا به دست بچه‌ها می‌رسد

«ساده مثل یه نامه» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرستو شاه‌محمدی از فردا 14 اردیبهشت روزهای فرد ساعت 16:15 از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

علی زارعان مدیر گروه کودک و خرسال شبکه دو در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: این مجموعه در 90 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید شده و تلاش می‌کند با نامه‌نویسی مهارت‌های زندگی را به کودکان آموزش دهد.

وی افزود: پخش این برنامه که با مشارکت اداره پست جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است، از فردا آغاز می‌شود و کودکان می‌توانند آن را یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه‌ها از ساعت 16:15 تا 16:45 تماشا کنند.

«ساده مثل یه نامه» با رویکرد توجه به مفاهیم پستی تولید شده و در این برنامه ‌6 بازیگر و 7 عروسک درباره موضوعاتی مثل نامه، صندوق پست، پست الکترونیک و... با مخاطبان 5 تا 14 ساله صحبت خواهند کرد.

این برنامه از سه آیتم مختلف تشکیل می‌شود. یکی از این آیتم‌ها خانواده‌ای چهار نفره به نام مادری، پدری، دختری و پسری را که به دلیل رفتار نادرست با یکدیگر به داخل کتابی تبعید شده‌اند، نشان می‌دهد. این خانواده در کتاب با ماجراهای متفاوتی روبرو می‌شوند که به آن‌ها می‌آموزد با یکدیگر درست رفتار کنند.

خانم سفید یکی دیگر از کاراکترهای این برنامه کودکانه است، ‌او نقش راوی را ایفا کرده و همه ماجرا‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. ماجراهای آیتم دوم در خیابانی خلوت که یک کیوسک روزنامه‌فروشی در آن قرار دارد، رقم می‌خورد.

آیتم سوم نیز با حضور بچه‌ها برگزار می‌شود و آنها با هم ماجراهای رخ داده در دو آیتم پیشین را بررسی و جمع بندی می‌کنند.

کد خبر 2283525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha