۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲

نوربخش در گفتگو با مهر:

برخی فرنگی‌کاران در رودربایستی قرار گرفته‌اند/ نیامده‎ام تا خط ونشان بکشم

برخی فرنگی‌کاران در رودربایستی قرار گرفته‌اند/ نیامده‎ام تا خط ونشان بکشم

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت: برخی از فرنگی‌کاران به اردوی تیم ملی بازگشتند، اما تعدادی دیگر همچنان در رودربایستی با کادر فنی در وضعیت نامشخصی قرار دارند. امیدواریم این دسته از فرنگی کاران هرچه زودتر به جمع اردونشینان بپیوندند.

ناصر نوربخش در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: خوشبختانه عصر روز گذشته نخستین جلسه تمرین بعد از این مسایل برگزار شد که 13 فرنگی کار به اردوی تیم ملی بازگشتند. البته برخی دیگر ازفرنگی کاران همچنان در گیر و دار معرفت و رودربایستی با کادر فنی قبلی، نمی‌دانند چه تصمیمی بگیرند اما امیدواریم هر چه زودتر به جمع اردونشینان ملحق شوند.

وی با اشاره به اینکه با گفتگو می‌توان بر هر مشکلی فائق آمد، گفت: برخی مسایل و مشکلات باعث شده تا کشتی فرنگی در شرایط نامطلوبی قرار بگیرد هرچند من مطمئنم می‌توان با نشست و گفتگو تمامی این مشکلات را حل و فصل کرد. زمانی که بحث ملی و منافع کشورمان به میان می‌آید، هر فردی باید با دل و جان به میدان آمده و در هر شرایطی برای اعتلای اهداف مذکور تلاش کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص انتخاب همکارانش در کادر فنی نیز خاطرنشان کرد: برخی از مربیان کادر قبلی همچنان در اردو مانده‌اند و با ما همکاری دارند، ضمن اینکه برای انتخاب همکارانم در کادر فنی هنوز زود است. باید بعد از رقابت‌های جام جهانی در این خصوص تصمیم‌گیری کنم. البته وضعیت خودم نیز باید بطور قطعی و کامل روشن شود و اصلا ببینم خودم می‌توانم با برنامه‌هایی که در نظر دارم کار کنم یا خیر؟

نوربخش یادآور شد: دلیل اصلی حضور مجدد من در کادر فنی تیم ملی، بحث منافع ملی و نیازی بود که همکاران به من داشتند. من نیز در مقطع حساس کنونی و در آستانه جام جهانی به دعوت آنها لبیک گفتم و به میدان آمدم. مطمئنا برای ادامه کار باید بطور جدی برنامه ریزی کرد که این برنامه ریزی‌ها بعد از جام جهانی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به داشته‌های کنونی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور هر چه بهتر در رقابت‌های جام جهانی تهران گفت: نفرات خوبی در اختیار داریم ولی اگر برخی از نفرات شاخص و عنوان‌دار هم به اردوی تیم ملی بازنگردند از جوانان با انگیزه و آینده داری استفاده می‌کنیم که فاصله زیادی تا نفرات اصلی ندارند.

این مربی سازنده کشتی فرنگی در پایان گفتگو با مهر گفت: من نیامده‌ام تا برای کسی خط و نشان بکشم. دلیل اصلی حضور من در این شرایط بحرانی نیازی بود که احساس می‌شد و در این راه از تمامی دوستان و همکاران واقعی استفاده خواهم کرد.

 

کد خبر 2284330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha