۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰

نوربخش در گفتگو با مهر:

باید تکلیف کشتی فرنگی روشن شود/ فعلا اردویی در کار نیست!

باید تکلیف کشتی فرنگی روشن شود/ فعلا اردویی در کار نیست!

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از قهرمانی در رقابتهای جام جهانی اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی این رشته، فعلا هیچ اردویی در کار نیست و مسئولان فدراسیون باید با راهکارهای مناسب خود به این وضعیت رسیدگی کنند.

ناصر نوربخش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: من در شرایطی به میدان آمدم که شرایط کشتی فرنگی به دلیل اتفاقات اخیر کاملا اضطراری بود و باید تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی جمع و جور می‌شد. طبیعی است وقتی پای منافع ملی و تیم ایران در میان باشد، نمی‌توان هیچ شرط و شروطی آورد و باید برای بالا نگه داشتن پرچم ایران وارد گود شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تا جاییکه امکان داشت، توانستیم تیم ملی کشتی فرنگی را با آمادگی نسبی روحی و روانی به میدان بفرستیم اما این وضعیت باید بطور جامع بررسی شود تا کشتی فرنگی با چنین فراز و فرودهایی روبرو نشود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران ادامه داد: مطمئنا فدراسیون کشتی و شورای فنی کشتی فرنگی طی هفته آینده با تشکیل جلسات ویژه‌ای به این وضعیت رسیدگی می‌کنند و آنچه مسلم است من نیز برای ماندن در مسئولیت کنونی باید در انتظار نظر فدراسیون و فراهم شدن شرایط ادامه همکاری باشم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشتی فرنگی برای ادامه راه قهرمانی و اعتلای خود نیاز به حساب و کتاب مشخصی دارد که خوشبختانه فدراسیون کشتی با جدیت پیگیر این موضوع است و در حالی انجام اقدامات لازم است.

نوربخش در خاتمه با اشاره به اینکه فعلا اردویی در کار نیست و رقابتهای انتخابی تیم ملی هم اوایل تیرماه برگزار می‌شود، گفت: فرنگی کاران فعلا باید کمی استراحت کنند، به همین دلیل تمرین خاصی برای آنان پیش بینی نشده و احتمالا همه چیز تا هفته آینده مشخص می‌شود.

کد خبر 2292545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha