۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۲۷

سخنگوی فدراسیون کشتی خبر داد:

انتخاب مربیان اصلی بعد از نخستین اردو/ برگزاری همزمان انتخابی کشتی فرنگی و آزاد

انتخاب مربیان اصلی بعد از نخستین اردو/ برگزاری همزمان انتخابی کشتی فرنگی و آزاد

سخنگوی فدراسیون کشتی اعلام کرد: مربیان اصلی تیم ملی کشتی فرنگی پس از برگزاری اردوی آماده سازی این تیم توسط احد پازاج سرمربی تیم ملی معرفی می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: برای نخستین مرحله اردو پنج مربی به تمرینات دعوت شده اند که سرمربی تیم ملی پس از برگزاری اردوهای این تیم، اسامی مربیان قطعی را برای رقابتهای جهانی و آسیایی اعلام می کند.

وی در مورد برگزاری مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در رقابتهای جهانی و آسیایی گفت: برگزاری همزمان این رقابتها در روز 28 و 29 خرداد ماه سالجاری در برنامه فدراسیون قرار دارد و امیدوارم با توجه به حضور کشتی گیران سرشناس، شاهد مسابقات سطح بالایی باشیم.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: معیار انتخاب سرمربی تیم های ملی با توجه آیین نامه تدوین شده در این زمینه و با نظر اعضای شورای فنی تیم های ملی صورت گرفته است. البته گزینه های دیگری هم مطرح شده بودند که برای احراز این پست شرایط لازم را نداشتند و مورد تایید اعضای شورا قرار نگرفتند.

دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با کمک تمامی اهالی کشتی و رسانه ها و همچنین ایجاد یک فضای آرام و بدور از حاشیه، شاهد موفقیت تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران در رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی باشیم.
 

کد خبر 2295176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha