۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۵۶

سرپرست استقلال با مهر مطرح کرد:

باید اولویت درانتخاب هیات مدیره استقلال افراد اقتصادی باشند

باید اولویت درانتخاب هیات مدیره استقلال افراد اقتصادی باشند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اولویت وزارت ورزش برای انتخاب هیات مدیره جدید استقلال باید کسانی باشد که از قدرت اقتصادی بالایی برخوردار بوده و توانایی درآمدزایی بالا از برند باشگاه را داشته باشند.

میرشاد ماجدی در خصوص هیات مدیره جدید باشگاه استقلال که قرار است توسط وزارت ورزش معرفی شود، به خبرنگار مهر، گفت: به نظر می رسد که تکلیف هیات مدیره جدید استقلال طی 48 ساعت آینده مشخص می شود. در حال حاضر یک روز هم برای بستن تیم هایی همچون استقلال و پرسپولیس اهمیت زیادی دارد به همین دلیل است که تکلیف هیات مدیره جدید استقلال هرچه سریعتر مشخص شود چون این موضوع به نفع هواداران است. البته مسئولان وزارت ورزش به اهمیت این موضوع به خوبی واقف هستند.

وی در همین خصوص افزود:  به نظر من اولویت وزارت ورزش برای انتخاب هیات مدیره جدید استقلال باید کسانی باشد که از قدرت اقتصادی بالایی برخوردار بوده و توانایی درآمدزایی بالا از برند باشگاه را داشته باشند البته باید در ترکیب این هیات مدیره افراد ورزشی و اهل فن نیز حضور داشته باشند.

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا مدیرعامل این باشگاه می تواند یک غیر استقلالی باشد، اظهار داشت: در حال حاضر ما در فوتبال خود فقط شعار حرفه ای می دهیم و در اکثر موارد سنتی عمل می کنیم. باشگاه استقلال دارای مدیران ورزشی قوی است و به همین دلیل در انتخاب مدیرعامل باید اولویت استقلالی بودن وی باشد اما اگر وزارت ورزش یک مدیر ورزشی غیر استقلالی همچون رحیمی را انتخاب کند باید به این تصمیم وزارت ورزش احترام گذاشت.

ماجدی در خصوص اینکه آیا قلعه نویی برای ادامه همکاری با وی در لیگ چهاردهم نیز صحبت کرده، گفت: قلعه نویی یک مربی حرفه ای است و باید به تصمیمات وی در خصوص انتخاب کادر تیم احترام گذاشت. هنوز قلعه نویی برای ادامه همکاری در لیگ چهاردهم با من صحبتی نداشته است اما من خوشحال می شوم که در کنار وی بمانم چون من و قلعه نویی در یک جبهه هستیم و با خصوصیات یکدیگر در زمینه کاری و اخلاقی به خوبی آشنا هستیم.

کد خبر 2284358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha