۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۰:۳۱

قلعه نویی در گفتگو با مهر:

انتخاب هیات مدیره دیر شده/ فرصت از دست استقلال می‌رود/ صحبتی با خادم نداشتم

انتخاب هیات مدیره دیر شده/ فرصت از دست استقلال می‌رود/ صحبتی با خادم نداشتم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید با دیر انتخاب شدن اعضای هیات مدیره باشگاه، فرصت برای بستن یک تیم خوب برای فصل بعد از دست می‌رود. امیرقلعه نویی که گفته می شود طی روزهای گذشته صحبت هایی با امیررضا خادم داشته تا ماندنش در تیم فوتبال استقلال را قطعی کند، تاکید کرد هیچ صحبتی با نماینده تام الاختیار وزارت ورزش در دو باشگاه سرخابی نداشته است.

امیر قلعه نویی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس و انتخاب نشدن هیات مدیره باشگاه استقلال توسط وزارت ورزش، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: طبیعتا انتخاب اعضای هیات مدیره دیر شده است. یک مربی باید در فصل نقل و انتقالات 12 امتیاز بگیرد یعنی هم خوب یار بگیرد و هم تمریناتش را خوب شروع کند.

وی ادامه  داد: با این وضعیت فرصت از استقلال گرفته می‌شود. البته وزارت ورزش هم دنبال این است تا یک کار با برنامه و با مطالعه انجام دهد.

امیر رضا خادم معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش هفته گذشته تاکید کرده بود حرمت علی دایی و امیر قلعه‌نویی در پرسپولیس و استقلال باید حفظ شود. سرمربی استقلال درباره اینکه آیا با خادم بعد از این اظهار نظر، صحبتی برای ماندن در استقلال داشته است یا خیر، گفت: خیر، بنده صحبتی با آقای خادم انجام نداده‌ام.

قلعه‌نویی در پایان در پاسخ به این سئوال که "آیا از ترکیب جدید اعضای هیات مدیره استقلال با خبر است یا خیر"؟ گفت: خیر، بنده خبری در این‌باره ندارم.

کد خبر 2287949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha