۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵

سبحانی‌فر:

افزایش قیمت خودرو قانونی نیست/ دولت با اختصاص ارز مبادله‌ای مانع افزایش قیمت شود

افزایش قیمت خودرو قانونی نیست/ دولت با اختصاص ارز مبادله‌ای مانع افزایش قیمت شود

سبزوار - خبرگزاری مهر: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزایش قیمت خودرو را غیرقانونی دانست و بازار موجود خودرو را کاذب و ثمره دلال بازی برشمرد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: افزایش قیمت خودرو رسمی نیست و نهادهای مرتبط با این بخش هیچ مصوبه یا ابلاغیه‌ای نداشتند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازار فعلی خودرو کاذب است و دلالان آن را به وجود آورده‌اند گفت: یکی از علت‌های افزایش قیمت خودرو می‌توانند افزایش بهای مواد اولیه و قطعات و هزینه های اداری و کارگری باشد که بایستی دولت با اختصاص ارز مبادله‌ای به خودرو سازان قیمت‌ها را کنترل نماید.

سبحانی‌فر با  بیان اینکه افزایش قیمت خودرو مقطعی است افزود: خودروسازان هم با افزایش تولید می توانند بر دلال بازی های بازار خودرو خاتمه دهند.

وی تصریح کرد: باید به صنعت خودرو توجه ویژه ای شود بنابراین پیگیر افزایش تسهیلات به این بخش بودیم اما انتظار ما در کمیسیون صنایع و معادن مجلس محقق نشد و امسال تغییر چشمگیری در ارائه تسهیلات به بخش صنعت و تولید نسبت به سال گذشته را شاهد نیستیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از  اختصاص 12هزار میلیارد تومان از محل درآمد افزایش حامل های انرژی و 35 میلیارد دلار فاینانس به بخش صنعت و تولید خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با این اعتبارات بخشی از مشکلات صنعت مرتفع شود.

کد خبر 2284396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha