۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹

بدیعی مقدم:

تمامی مسکن‌های مهر خراسان شمالی تا پایان امسال تحویل داده می‌شود

تمامی مسکن‌های مهر خراسان شمالی تا پایان امسال تحویل داده می‌شود

بجنورد- خبرگزاری مهر: مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تا پایان سال جاری تمامی مسکن‌های مهر در دست ساخت استان تحویل متقاضیان می‌شود.

علی اصغر بدیعی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این که در خراسان شمالی در مجموع 22 هزار و 500 واحد مسکن مهر طرح‌ریزی شده‌است، اظهار داشت: از این تعداد تاکنون بیش از 15 هزار واحد به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

به گفته وی همچنین هفت هزار و 500 واحد مسکن مهر نیز هنوز در دست ساخت است که غالب آنها پیشرفتی در حدود 75 الی 80 درصد دارند.

بدیعی مقدم تصریح کرد: غالب مسکن‌های مهر نیمه تمام در خراسان شمالی بر اساس برنامه تا پایان نیمه نخست امسال تکمیل می‌شوند و در صورتی که زیرساخت های خدماتی این واحدها نظیر آب، برق و گاز نیز تکمیل شود، متقاضایان آنها می توانند از نیمه دوم امسال در این واحدها ساکن شوند.

وی اضافه کرد: همچنین تمامی واحدهای مسکن های مهر در دست ساخت استان تا پایان امسال تحویل متقاضیان شده و پرونده مسکن مهر در خراسان شمالی بسته می شود.

بدیعی مقدم پایان ساخت و تحویل تمامی واحدهای مسکن مهر تا پایان سال جاری را از جمله سیاست های اصلی وزارت راه و شهرسازی دانست و افزود: اتمام ساخت واحدهای مسکن مهر در استان به صورت تکلیفی ابلاغ شده و در خراسان شمالی نیز تلاش می شود این مهم پیش از موعد تعیین شده به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد: با پایان یافتن طرح مسکن مهر، دولت یازدهم طرح مسکن اجتماعی را در راستای خانه دار شدن اقشار کم درآمد اجرا می کند.

به گفته وی در این طرح مردم نقش اصلی و مجری را بر عهده دارند و اداره کل راه و شهرسازی تنها نقش هدایت گر و نظارت کننده و نیز تامین کننده امکانات و تسهیلات را بر عهده دارد.

 

کد خبر 2284442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha