۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

بديعي مقدم:

پروژه هاي مسكن مهر خراسان شمالي تا بهار 93 به اتمام مي رسد

پروژه هاي مسكن مهر خراسان شمالي تا بهار 93 به اتمام مي رسد

بجنورد - خبرگزاري مهر: مديركل راه و شهرسازي خراسان شمالي گفت: تمامي پروژه هاي مسكن مهر استان تا پايان بهار سال آينده به اتمام خواهند رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، علي اصغر بديعي مقدم صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي که با حضور روسای ادارات شهرستانها، روسای ستادی ادارات و مدیران مربوطه برگزار شد، با تاکید بر توجه به مسکن و نظام مهندسی ساختمان در پروژه های اجرایی، عنوان كرد: ساخت مسکن را باید به عهده خود مردم گذاشت.

وي همچنین بر توجه به بافت فرسوده شهری، استفاده از فضای طرح جامع تفصیلی و استفاده از ایده های جديد پرسنل در راستای حل مشکلات مردم و پرسنل تاکید کرد.

بديعي مقدم با بیان این که باید شرایط مناسب برای مسافران و زائران در استان فراهم شود، اظهار داشت: باید با تلاش و تشريك مساعي، آنچه که در بحث خدمات رسانی به مردم در شاخصه های مختلف تعریف شده است را عملی كنيم.

وی اشاره ای نیز به مشکل کمبود نیروی انسانی در اداره كل راه و شهرسازي استان کرد و گفت: تنها مشکل در جذب نیروی انسانی مورد نیاز، تامین منابع مالی است.

بديعي مقدم در ادامه این جلسه به تشریح تاکیدات و خواسته های وزیر راه و شهرسازی پرداخت و افزود: حرکت بر مبنای برنامه محوری و سند توسعه و نيز اصلاح شیوه حمل و نقل فعلی از مهمترین تاکیدات وزير جديد راه و شهرسازي است.

وی اظهار داشت: علاوه بر اين انجام کارهای عملیاتی، نگهداری راه ها، استفاده از علم روز در تمام پروژه ها و رعایت بحث نظام مهندسی از دیگر خواسته های وزیر راه و شهرسازی به شمار مي روند.

بديعي مقدم اضافه كرد: با توجه به این تاکیدات، لازم است تا با جدیت و پشتکار بیشتر در جهت تحقق این اهداف گام برداریم.

وی رسیدن به شاخص کشوری در بحث راه روستایی، یک طرفه کردن محور جنگل گلستان به بجنورد، تامین ماشین آلات مورد نیاز و نهایی شدن پروژه های مسکن مهر خراسان شمالي تا بهار سال آینده را از برنامه های مهم اداره كل راه و شهرسازي استان برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه روسای ادارات شهرستانها، روسای ستادی ادارات و مدیران اداره کل راه و شهرسازي خراسان شمالي در رابطه با مسائل و مشکلات موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

کد خبر 2137443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha