۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۱۱

بدیعی مقدم:

۱۳۰ کیلومتر از راه های روستایی خراسان شمالی آسفالت شد

۱۳۰ کیلومتر از راه های روستایی خراسان شمالی آسفالت شد

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۳۰ کیلومتر از ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی هدف گذاری شده برای آسفالت در این استان، آسفالت شده و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر بدیعی مقدم عصر پنج شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های آسفالت راه های روستایی خراسان شمالی اظهار داشت: آسفالت ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان های مختلف استان هدف گذاری شده بود که تا کنون آسفالت ۱۳۱ کیلومتر آن انجام شده و به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: افزون بر این ۲۲۸ کیلومتر راه نیز در خراسان شمالی آماده آسفالت بوده و به محض مناسب شدن وضعیت هوا، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گفته بدیعی مقدم در صورت اختصاص اعتبارات مناسب و به موقع، حجم زیادی از برنامه آسفالت راه های روستایی استان در سال آینده به پایان می رسد.

وی با اشاره به این که خراسان شمالی از نظر شاخص آسفالت راه های روستایی ۱۲ درصد از میانگین کشوری عقب تر است، اضافه کرد: در حالی که شاخص آسفالت راه های روستایی در سطح کشور ۵۲ درصد است این میزان در استان به حدود ۴۰ درصد می رسد.

بدیعی مقدم با بیان این که در صورت اتمام این میزان آسفالت برنامه ریزی شده، شاخص آسفالت راه های روستایی در استان افزایش می یابد، اظهار امیدواری کرد که با تخصیص به موقع اعتبارات عقب ماندگی خراسان شمالی در این بخش جبران شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در خاتمه گفت: در شهرستان های هشت گانه این استان در مجموع چهار هزار و ۶۲۴ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۴۰ درصد از این راهها آسفالت و مابقی خاکی و شوسه هستند.

کد خبر 2488310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha