۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۲۸

استقبال از رمان حمیدرضا صدر درباره محمدرضا پهلوی در نمایشگاه کتاب

استقبال از رمان حمیدرضا صدر درباره محمدرضا پهلوی در نمایشگاه کتاب

«تو در قاهره خواهی مرد» عنوان رمان حمیدرضا صدر است که چندی پیش توسط نشر زاوش به چاپ رسید و در حال حاضر به عنوان یکی از عناوین پرفروش این ناشر در نمایشگاه، عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر زاوش با 90 عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شده است. یکی از کتاب‌های این ناشر که با استقبال مخاطبان و مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه روبرو شده است، رمان «تو در قاهره خواهی مرد» اثر حمیدرضا صدر کارشناس فوتبال است.

صدر پس از ترجمه رمان «یونایتد نفرین شده» نوشته‌ دیوید پیس، سراغ نوشتن رفته و «تو در قاهره خواهی مرد» را درباره دنیای درونی شخصیت محمدرضا پهلوی تالیف کرد. دوگانگی شخصیت محمدرضاشاه و درون متزلزل و هراسانش یکی از عناصری است که نویسنده‌ کتاب «پسری روی سکوها» در رمان خود با تکیه بر مستندات تاریخی، به آن پرداخته است؛ وجهه‌‌ای که پس از سقوط حکومت و رفتن شاه در ایران پررنگ‌تر شده و بسیاری از اطرافیان این شخصیت در خاطرات خود به آن اشاره کردند.

«سگ سالی‌» اثر بلقیس سلیمانی، «دکتر داتیس» نوشته حامد اسماعیلیون و «هست یا نیست» اثر سارا سالار دیگر آثار داستانی ادبیات معاصر کشورمان هستند که در غرفه این ناشر فروش خوبی دارند.

به علاوه ترجمه‌های پیمان خاکسار از نویسندگان مختلف جهان از کتاب‌هایی هستند که مسئولان غرفه انتشارات زاوش از فروش آن‌ها راضی هستند. یکی دیگر از عناوین پرفروش این ناشر در نمایشگاه نیز کتاب «داستان‌های پس از مرگ» اثر جی. دی سلینجر نویسنده آمریکایی است. این کتاب چندی پیش از عید نوروز به چاپ رسید و شامل چند داستان از سلینجر است که تا به حال چاپ نشده‌اند و برای اولین بار است که پس از مرگ این نویسنده منتشر می‌شوند.

کد خبر 2285145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha