۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۰۷

معاون صدای رسانه ملی:

خانواده بزرگ رادیو با تفكر جهادی فعالیت می‌كنند

خانواده بزرگ رادیو با تفكر جهادی فعالیت می‌كنند

صوفی معاون صدای رسانه ملی در دیدار با اعضای كمیته اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره رادیو تاكید كرد: نیروهای رادیو با تفكر جهادی و بسیجی برای برگزاری جشنواره و اجلاس رادیو تلاش می‌كنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی در ابتدای دیدار با اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره رادیو، ضمن خیر مقدم به حاضران از تلاش‌های همکاران برای برگزاری سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا تشکر کرد.

وی افزود: سال 92 با همه فراز و نشیب‌هایی که برای رادیو داشت، سال موفقی بود و سال 93 هم بسیار پرحجم و توفنده آغاز شده که امیدوارم سال خوبی برای شکوفایی روابط عمومی‌های رادیو باشد.

صوفی در خصوص اهداف برگزاری سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا اضافه کرد: سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو فرصت مغتنمی‌ را پدید می‌آورد که با نزدیک شدن هرچه بیشتر نظرات، ایده‌ها و اندیشه‌های برجسته فعالان این بخش افق‌های روشن تری از افزایش سطح دانش و آگاهی‌های عمومی‌ توسط رادیو پدیدار شود؛ بر این اساس این دوره از جشنواره با شعار «رادیو؛ رسانه دیروز، امروز، فردا» برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: فراهم آوردن امکانی برای تبادل تجربه‌ها و دیدگاه‌های برنامه سازان و متفکران حوزه رادیو در راستای خلق ایده‌های نو و تحول در محتوا و تلاش برای ایجاد ظرفیتی برای کارآمدی نیروی انسانی و کارایی نظام برنامه سازی و همچنین تقدیر از فعالان این عرصه از اهداف برگزاری این جشنواره است. 

معاون صدا با اشاره به رشد 40 و 20 درصدی آثار رسیده به بخش داخلی و بین الملل جشنواره رادیو بیان کرد: جشنواره سیزدهم نسبت به دوره‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و کمیت و کیفیت آثار رسیده به جشنواره رادیو و مقالات ارسال شده به اجلاس صدا گویای این مطلب است.

صوفی در ادامه گفت: جشنواره‌های رادیو با صرف کمترین هزینه و بالاترین کیفیت برگزار می‌شود که امیدواریم جشنواره سیزدهم نیز با شکوه و عظمت برگزار شده و ماندگار باشد.

معاون صدای رسانه ملی رادیو را یک خانواده بزرگ دانست که اعضای آن با همدلی، همکاری و تعامل برای برگزاری جشنواره اقدام می‌کنند.

وی یادآور شد: همکاران رادیو با تفکرجهادی، بسیجی، انقلابی و مردمی‌برای برگزاری شایسته سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا تلاش می‌کنند.

در ادامه این مراسم علی اکبر خدابخش رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره رادیوگزارش جامعی از عملکرد جاری و برنامه‌های آتی، اقدامات ستادی و پشتیبانی، قالب‌ها و برنامه‌ها ارایه کرد.

خدابخش در این جلسه ضمن ارایه روند اجرای فعالیت‌های مربوط به سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا شرح جامعی از برنامه ریزی‌ها، اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته توسط واحدهای زیر مجموعه خود را ارایه کرد.

کد خبر 2285602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha