۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳

در جلسه هیات مدیره پرسپولیس؛

تاکید بر حضور علی دایی برای فصل آینده/ شرح وظایف کمیته فنی مشخص شد

تاکید بر حضور علی دایی برای فصل آینده/ شرح وظایف کمیته فنی مشخص شد

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بررسی چارت تشکیلاتی و شرح وظایف کمیته فنی، بر حمایت مجدد از علی دایی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از ساعت 9 صبح پنجشنبه به مدت 3 ساعت در دفتر مدیر عامل باشگاه برگزار شد. در این جلسه که تمامی اعضای هیات مدیره حضور داشتند مسائل کلان باشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص این نشست اظهار داشت: تهیه و تدوین چارت تشکیلاتی باشگاه، براساس معیارهای باشگاه‌های حرفه‌ای و مشخص شدن ساختار و قوانین و چگونگی اجرای آنها یکی از موضوعات مهمی بود که در نشست امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد چارت تشکیلاتی باشگاه پس از تهیه و تدوین و بررسی همه جانبه در نشست هفته آینده هیات مدیره به تصویب برسد.

وی افزود: همچنین در این نشست درباره شرح وظایف و نوع کارکرد اعضای محترم کمیته فنی نیز مباحثی مطرح شد تا تداخلی در امور، بوجود نیاید و هر فرد و گروهی بر اساس شرح وظایف مصوب فعالیت کند. در خصوص این موضوع به آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های فیفا مراجعه شد و مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خاتمه اظهار داشت: در نشست هیات مدیره امروز تمامی اعضا متفق‌القول بر حمایت مجدد از علی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده تاکید کردند.

کد خبر 2287659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha