۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۰۶

آخرین وضعیت دستیاران دایی؛

پرسپولیس حساب جدید باز نمی‌کند/ پرداخت طلب باشگاه اماراتی

پرسپولیس حساب جدید باز نمی‌کند/ پرداخت طلب باشگاه اماراتی

مسئولان باشگاه پرسپولیس در صدد هستند تا با یک راه حل قانونی حساب‌ مسدود شده‌ این باشگاه را باز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند تا با ایجاد یک حساب دیگر از کمک‌های مالی و همچنین دریافتی‌های خود استفاده کنند. با این حال علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید از راه ایجاد یک حساب جدید برای پرسپولیس ورود نمی‌کند. رحیمی در این خصوص گفت: ما دنبال تخلف نیستیم و می‌خواهیم به صورت قانونی مشکلات را حل کنیم. در این راستا قرار است صبح شنبه جلسه‌ای در باشگاه تشکیل دهیم. حتی خود وزیر ورزش و جوانان هم کمک می‌کند تا این مشکل حل شود.

مسئله دیگر باشگاه پرسپولیس، مطالبه باشگاه عجمان امارات به خاطر محمدرضا خلعتبری است. به گفته رحیمی، بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس دنبال حل این مسئله است. رحیمی در این خصوص تاکید کرد: هر تعهدی که باشگاه داشته باشد، باید آنرا پرداخت کنیم.

همچنین در کنار لیست خرید و مازاد پرسپولیس، بحث دستیاران علی دایی در این تیم و احتمال جدایی کریم باقری هم مطرح شده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، تصمیم گیری در این خصوص را به علی دایی مرتبط دانست و گفت: من از دایی خواستم تیمی ببندد که همه پاسخگوی هواداران باشیم.

رحیمی به سئوالی درباره سفر باشگاه رئال مادرید و وضعیت عقد قرارداد با باشگاه‌هایی مثل میلان ایتالیا هم پاسخ شفافی نداد و گفت: باید درباره این مسائل بحث شود.

کد خبر 2288116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha