۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۴۹

وضعیت تلفن همراه و اینترنت همه روستاهای دشتستان ارتقا می‌یابد

وضعیت تلفن همراه و اینترنت همه روستاهای دشتستان ارتقا می‌یابد

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور مسئولانی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیماتی برای رفع مشکلات حوزه پست، تلفن ثابت، همراه و اینترنت روستاهای شهرستان دشتستان اتخاذ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود مشکلاتی در حوزه مخابرات در روستاهای دشتستان اظهارداشت: در دنیای ارتباطات که همه دنیا همچون دهکده ای با هم در ارتباط هستند نباید بخشی از شهرها و روستاهای کشور ما از این محدوده خارج باشند.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات و پیشرفت‌های فراوانی در زمینه مخابرات وIT در کشور انجام گرفته اما هنوز هم مشکلات و کاستی هایی در برخی مناطق مشاهده می شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان دارای روستاهای زیاد و پراکنده ای است، گفت: بعضی از روستاها در مناطق دوردست و صعب العبور قرار دارند که متاسفانه به دلایلی از آنتن دهی تلفن همراه و خط اینترنت برخوردار نیستند و در برخی روستاهای دیگر نیز مشکلات ضعف آنتن‌دهی و قطعی تلفن ثابت وجود دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بازدیدهای مستمر از روستاها و مشورت با اهالی و نخبگان، کارگروهی در دفتر نماینده مردم دشتستان تشکیل شده که وظیفه پیگیری این موضوع را برعهده دارد ودر نشست هایی با مسئولان فناوری اطلاعات وارتباطات کشور واستان، مشکلات را منتقل کرده ایم.

موسوی نژاد با اشاره به آخرین اقدامات و تصمیم های انجام گرفته، اضافه کرد: روز شنبه 20اردیبهشت ماه هیاتی از وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات به شهرستان دشتستان سفرخواهند کرد و ازنزدیک شاهد مشکلات خواهندبود.

درخواست‌های مکرر مردم دشتستان برای توسعه زیرساخت های ارتباطی

این مسئول اذعان داشت: دکتر مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه مسئولان شرکت پست، پست بانک، مخابرات و ict کشور و گروهی از کارشناسان به منظور بررسی مشکلات و اتخاذتصمیمات میدانی در این سفر حضورخواهندداشت.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی با گرامیداشت 27اردیبهشت روز جهانی ارتباطات افزود: امیدواریم تا قبل از این مناسبت شاهد خبرهای خوش و رفع برخی از مشکلات ودغدغه های یادشده مردم باشیم.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان های جنوبی کشور خاطرنشان ساخت: با پیگیری‌های مستمر در دهه فجر سال گذشته نیز طرح های مخابراتی روستاهای منطقه گیسکان دشتستان به بهره برداری رسید که از مسئولان مربوطه و نهادهایی که در این زمینه تلاش کردند قدردانی می کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد به زودی درخواست‌های مکرر مردم در مناطق روستایی دشتستان درخصوص آنتن دهی تلفن همراه، پست، تلفن ثابت و خطوط ارتباطی اینترنت مهیا شود.

کد خبر 2287756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha