۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۱۶

دیناروند مطرح کرد:

پلدختر با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه است/ وجود 16 مدرسه تخریبی روستایی

پلدختر با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه است/ وجود 16 مدرسه تخریبی روستایی

پلدختر - خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: پلدختر تنها شهرستان استان بوده که مدارس آن دو شیفته فعالیت دارند که این عامل به دلیل کمبود فضای آموزشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن دیناروند ظهر پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش پلدختر افزود: دو آموزشگاه این شهر در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی و دیگری در اختیار آموزشگاه عشایری است.

وی گفت: 16 مدرسه تخریبی روستایی در شهرستان وجود دارد که کد تخریب گرفته اند.

دیناروند به مشکل راه دسترسی به هنرستان پسرانه فنی حرفه ای در منطقه تنگ علی شهر پلدختر اشاره کرد و گفت: به دلیل وجود هنرستان های پسرانه شهید چمران و حضرت رسول (ص) در بخش انتهایی منطقه تنگ علی فعلا دانش آموزان از مسیر مسکن مهر رفت و آمد می کنند.

دیناروند افزود: در صورت فعالیت و راه اندازی مسکن مهر شهر پلدختر آمد و رفت دانش آموزان این منطقه با مشکل مواجه می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نقشه شهر مسیر مورد نظر برای تردد این دانش آموزان مشخص شده ولی تسطیح و آسفالت نشده است.

دیناروند اظهار امیدواری کرد: با همت راه و شهرسازی و شهرداری این مشکل نیز حل شود.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر از راه اندازی اتاق فکر، ایده و خلاقیت و مرکز خیرین مدرسه ساز در آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و افزود: در نظر است که پژوهش سرای دانش آموزی به منظور ایجاد بستری لازم برای تحقیق و پژوهش دانش آموزان و فرهنگیان ایجاد شود.

وی گفت: در حال حاضر 977 معلم کار تدریس و آموزش به هفت هزار و 800 دانش آموز را در 117 آموزشگاه پلدختر با تراکم هر کلاس 20 دانش آموز را انجام می دهند.

دیناروند تصریح کرد: در طول سال تحصیلی جاری ۱۲۰کارگاه، گفتمان، نشست و دوره آموزشی - توجیهی در راستای تقویت بنیه علمی، دینی و عقیدتی دانش آموزان و معلمان و اولیا و نیز پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در این شهرستان برگزار شده به طوریکه پنج هزار نفر از این کلاسها و کارگاهها بهره مند شدند.

کد خبر 2287849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha