۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۱۸

زاکانی:

دلواپسی ها نباید بهانه دست دشمنان بدهد

دلواپسی ها نباید بهانه دست دشمنان بدهد

زنجان - خبرگزاری مهر: دبیرکل جمعیت رهپویان ولایت با این تحلیل اینکه دلواپسی امری طبیعی و عقلانی است، تأکید کرد: نباید دلواپسی ها در مقام شعار سبب تزلزل جامعه شود و بهانه دست معاندان بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مذاکرات با کسانی است که مجموعه ای مستکبر و سلطه گر هستند که جز به نابودی جمهوری اسلامی ایران نمی اندیشند.

وی با بیان اینکه دشمن تنها برای تحمیل  حرف خود است ادامه داد: ما قائل به نفی مذاکره نیستیم اما متوجهیم آن ها مذاکره  هسته ای را به پایان نرسانده، به  سراغ حقوق بشر  رفته اند و سطله جویی و بهانه جویی دشمن آشکار است.

زاکانی با تاکید بر اینکه باید دلواپسی هایمان با نگاه منصفانه  و توام با ارائه راهکار رفع مشکلات باشد افزود: نباید دلواپسی ها در مقام شعار سبب  تزلزل جامعه شود و بهانه دست معاندان بدهد.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: دولتمردان باید متوجه باشند حاصل استقلال و عزت ملی 35 ساله انقلاب اسلامی را به مذاکراتی می برند که طرف مقابل آن درصدد نابودی این استقلال و عزت است  بنابراین باید دل نگران باشند و با ابتکار عمل به سمت موفقیت پیش روند نه اینکه منفعلانه برخورد کنند.

زاکانی  گفت: عدم ارائه گزارش کامل از مذاکرات هسته ای متداول است و مختص این دولت نیست.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای ایجاد مانع برای همه حوزه های علم و دانش ایران اسلامی همانند هوا و فضا است افزود: باید با ابتکار عمل حق حداکثری را در زمینه هسته ای برای کشور محقق کنند و خدای نکرده از موضع انفعال وارد عمل شوند.

کد خبر 2288572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha