۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸

نان بده:

بانوی ورزشکار 60 ساله استان مرکزی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

بانوی ورزشکار 60 ساله استان مرکزی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی از درخشش بانوان ورزشکار استان در مسابقات پیاده‌روی بزرگسالان کشور خبر داد و گفت: بانوی ورزشکار 60 ساله استان مرکزی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.

نصرالله نان‌بده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: چهار بانوی استان مرکزی پس از موفقیت در مسابقات انتخابی استان به مسابقات پیاده‌روی بزرگسالان کشور که در اردبیل برگزار شد، اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این مسابقات ورزشکاران استان مرکزی با کسب یک مقام قهرمانی و دو مقام نایب قهرمانی کشور، بار دیگر برگ زرینی در تاریخ ورزش همگانی استان مرکزی ثبت کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی با بیان اینکه «اشرف سجادی» در رده سنی 60 تا 66 سال این مسابقات قهرمان کشور شد، اظهار کرد: این بانوی ورزشکار استان مرکزی به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن اعزام می‌شود.

نان بده اضافه کرد: «زهرا قلعه‌نوعی» در رده سنی 45 تا 49 سال و «میترا صباغی» در رده سنی 40 تا 44 سال هر دو مقام دوم کشور را در این مسابقات به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات ورزشکاران 19 استان کشور حضور داشتند، تصریح کرد: این مسابقات روزهای 16 و 17 خرداد ماه در اردبیل برگزار شد.
 

کد خبر 2308521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha