۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۳۹

زارع:

21 روستای دشتستان فاقد امکانات تلفن همراه هستند

21 روستای دشتستان فاقد امکانات تلفن همراه هستند

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: 21 روستای دشتستان همچنان فاقد امکانات تلفن همراه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت خدمات ارتباطی و تلفن همراه و ثابت در شهرستان دشتستان با اشاره به برخی از مشکلات ارتباطی در شهرستان دشتستان، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد رفع این مشکلات در سریع‌ترین زمان باشیم.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: در دنیای امروز، یکی از عوامل موثر در هر جامعه‌ای خدمات زیربنایی ارتباطی است که لازم است شاهد افزایش تاسیسات دفاتر خدماتی روستایی و آی سی تی و گسترش فعالیت‌های آنها باشیم.

وی اضافه کرد: کارهای بسیار خوبی در زمینه مخابرات و ارتباطات از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم در نقاط مختلف کشور ارائه شده است ولی 21 روستای دشتستان همچنان فاقد امکانات تلفن همراه هستند.

جاده‌های بین روستایی پوشش مناسب تلفن همراه را ندارند

فرماندار شهرستان دشتستان خواستار تلاش مسئولان برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این روستاها شد و ادامه داد: ارائه خدمات عادلانه به نقاط مختلف کشور یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و امیدواریم شاهد بهبود وضعیت زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان دشتستان باشیم.

وی با بیان اینکه برخی جاده‌های بین روستایی پوشش مناسب تلفن همراه را ندارند؛ تصریح کرد: بخش های بوشکان و ارم از شهرستان دشتستان نیز از داشتن پوشش مناسب خط ایرانسل محروم هستند.

شش روستای شهرستان از نعمت داشتن تلفن ثابت هم محرومند

زارع با بیان اینکه شش روستای شهرستان از نعمت داشتن تلفن ثابت هم محروم اند خاطرنشان کرد: کمبود نامه‌رسان نیز یکی از مشکلات شهر برازجان است که شاهد تاخیر مراسلات پستی و نارضایتی مردم در مرکز شهرستان هستیم.

مشکلات خطوط تلفن، اینترنت و ارتباطات دشتستان در نشستی مشترک با معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و برخی مسئولین استانی و شهرستانی بررسی شد.

کد خبر 2288915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha